Ga naar inhoud

Nieuw bureau maar angst voor hitte vlekken.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik wil een nieuw bureau nu lijkt het me gaaf om hier een massief houten tafel voor te nemen als bureau. Heb een Imac dus dan is het een beetje de applestore look. Nu heb ik [url=http://www.jouwmaatkast.nl/producten-tafels-banken.php]hier[/url] al een tafel gezien die me wel gaaf lijkt model Helmut. Echter heb ik ook vaak laptop en laders op mijn bureau liggen welke warm worden. Nu weet ik dat er dan de kans ontstaat dat bij verhitting je van die witte vlekken krijgt. Maar is dit ook bij de hitte die electrische apparaten maken? Ik wil namelijk niet hebben dat je ziet waar mijn laptop gestaan heeft. Wat denken jullie kan ik een bureau van massief hout nemen of beter voor iets caoting gaan zodat ik zeker weet dat ik geen verkleuring krijg? Dank alvast voor jullie antwoorden/mening.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bijna alle materialen kunnen verkleuren agv hitte. Je zou alles op een verhoging geïsoleerd van de tafel kunnen zetten. Wel zorgen de pootjes vd verhoging geen afdrukken achterlaten, dus daar iets onder leggen dat dit weer voorkomt. Veel coatings verkleuren ook agv hitte, zeker als ze vooral voor binnen bedoeld zijn, zijn ze juist minder daar op getest (uitzonderingen daargelaten, maar die tref je niet op een tafel aan....)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...