Ga naar inhoud

Amazon in Nederland


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had via amazon.fr een dvd willen bestellen, maar omdat in Nederland woon; wil amazon.fr niet aan mij leveren! Ik vind dit werkelijk te belachelijk voor woorden! Amazon, doet zaken binnen de EU, en dient zich om deze reden aan EU-regels te houden: indien ik in Putten woon, mag een winkel in Leiden mij toch ook niet weigeren omdat ik in Putten woon! Wat is dit toch voor onzin! :evil:
Link naar reactie
Er zijn ook veel Amerikaanse merk goederen die in Amerika goedkoop zijn maar in Nederland heel duur. Kijk maar eens naar speelgoed van Matel of Levi's spijkerbroeken. Geen enkele Amerikaanse winkel die iets van deze goederen aan een Europeaan levert. Kijk ook maar eens naar bijv een Kindle van ook Amazon, kan je in Engeland, Duitsland en Frankrijk kopen maar als je hem naar Nederland wil laten sturen moet je veel meer betalen omdat je een aparte procedure moet volgen (via International shipping). In Duitsland kost de goedkoopste Kindle 79 Euro en als je hem in Nederland koop kost hij in één keer ruim 100 Euro.
Link naar reactie
[quote:aee3936bb2="diquydiq"]Ik had via amazon.fr een dvd willen bestellen, maar omdat in Nederland woon; wil amazon.fr niet aan mij leveren! Ik vind dit werkelijk te belachelijk voor woorden! Amazon, doet zaken binnen de EU, en dient zich om deze reden aan EU-regels te houden: indien ik in Putten woon, mag een winkel in Leiden mij toch ook niet weigeren omdat ik in Putten woon! Wat is dit toch voor onzin! :evil:[/quote:aee3936bb2] Dvd,s en cd's ; kan je goedkoop bestellen op Play.com http://www.play.com/. Levering is gratis.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...