Ga naar inhoud

Welke TV-series kijk jij of heb je gekeken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals de titel luidt welke series kijk jij of heb je gekeken? Momenteel kijk ik: - The Following - Elementary - The Americans - The Walking Dead - Arrow - Justified - Banshee - Person of Interest Verder volg ik ook: - Dexter - The Borgias - Breaking Bad - Board Walk Empire - Homeland Ja, dit is een heel lijstje ik ben ook niet overal helemaal bij. Maar dit zijn wel de series die momenteel nog uitkomen en ik erg leuk vind. Vooral Breaking Bad, Homeland en The Americans vind ik erg gaaf!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Game of Thrones! Het derde deel komt eraan. Verder heb ik nog een aantal series op de plank liggen die ik nog moet kijken. Zoals het laatste deel van 24, nog een paar seizoenen Dexter, seizoen 1 en 2 van Homeland. Vriendin vindt Greys Anatomy erg leuk. In het verleden erg genoten van Prison Break en Lost.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
"Sherlock", met Martin Freeman en Benedict Cumberbatch. Is van de BBC en dat is te merken ook. Spannend, maar ook Britse humor. En ik volg de BBC-remake van "Wallander", met Kenneth Branagh, ook. "Game of Thrones" heb ik geprobeerd. Mooi gemaakt en goed geacteerd, maar ik kom er niet lekker in. Ik houd het maar bij de boeken ;-)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:2a3f838e80="d-jan"]Is het dan echt een serie die je niet mag missen?[/quote:2a3f838e80] Dat bepaal je uiteindelijk zelf natuurlijk. Ik vond het erg verslavend in ieder geval. Onlangs Arrow geprobeerd maar naar vier afleveringen had ik er genoeg van. Te doorzichtig, ongeloofwaardig en oppervlakkig. Nu ben ik begonnen aan Continuum en dat lijkt wel een blijver te zijn. En ook Under The Dome (Stephen King/Steven Spielberg) ziet er goed uit. Wel weer een typisch Stephen King uitgangspunt... kleine gemeenschap raakt geïsoleerd in de problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...