Ga naar inhoud

Dat menen ze toch niet?!


anoniem

Aanbevolen berichten

3 x Computer!Totaal voor slechts ¤ 7,50! Nu maar liefst 55% korting Reageer voor 16 september en win 1 van de 15 Sitecom WLR-4000 wireless gigabit routers t.w.v. ¤ 79,99 Computer!Totaal gaat over alles waar u als computerliefhebber voor warmloopt. Daarnaast houden we u op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en applicaties op het gebied van mobiel internet, smartphones en tablets. Voor iedereen die zijn computer serieus neemt. Neem nu een proefabonnement [b:c9cf56652f]Je ontvangt deze e-mail uit hoofde van je relatie met Computer!Totaal.[/b:c9cf56652f] Toch een koopje: 3 x C!T — die ik toch al thuis gestuurd krijg — voor maar ¤ 7,50! [b:c9cf56652f][size=18:c9cf56652f]Dat menen ze toch niet?![/size:c9cf56652f][/b:c9cf56652f]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Is al eerder een topic over mailings van IDG geweest, er is een soort centrale klantendatabase en daar is in het verleden al vaker een onbedoelde selectie uitgerold. In dit geval dus een mailing aan bestaande abonnees waar ze een proefabonnement krijgen aangeboden. Krijg je ook mooi een beeld van wat je teveel betaald tov nieuwe klanten. Niet voor niks dat ik me tegenwoordig voor welk willekeurig tijdschrift enkel nog met welkomstaanbiedingen (korting/cadeau) abonneer om vervolgens na ontvangst van nr1 alvast op te zeggen. Betaal je niet de te hoge reguliere prijs en bovendien ben je na een jaar wel weer aan iets nieuws toe. :wink:
Link naar reactie
[quote:74035ceb4a="PS"] Krijg je ook mooi een beeld van wat je teveel betaald tov nieuwe klanten. Niet voor niks dat ik me tegenwoordig voor welk willekeurig tijdschrift enkel nog met welkomstaanbiedingen (korting/cadeau) abonneer om vervolgens na ontvangst van nr1 alvast op te zeggen. Betaal je niet de te hoge reguliere prijs en bovendien ben je na een jaar wel weer aan iets nieuws toe. :wink:[/quote:74035ceb4a] Zo doe ik het ook, mijn vorige abonnement was op Chip, had ik afgesloten voor maar 10 Euro voor een jaar. Nu heb ik pas geleden een abonnement voor een jaar op PC-Active afgesloten voor 25 Euro (Ibood aanbieding). Deze gaat aan het eind van het jaar er ook weer uit. Doe het niet alleen voor het geld maar vind het inderdaad ook wel prettig om elke keer weer wat anders te hebben/lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...