Ga naar inhoud

Goedkope maar goede telefoonabonnementen evt icm toestel


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een goedkoop maar toch goed telefoonabonnement evt. met een toestel erbij. Momenteel ben ik in het bezit van een Nokia E71, een prima telefoon hoor, maar ik wil graag een nieuwe. Daar ik prepaid heb kan ik natuurlijk ten alle tijde een abonnement afsluiten. Bellen doe ik bijna niet, sms'en juist heel veel. (10+ smsjes per dag) - Wat voor abonnement hebben jullie? - Sim-only of abonnement icm toestel? - Welke provider raden jullie aan? - Zit er internet bij je abonnement in? - Hoeveel belminuten en sms'jes? Ik vind een bedrag van 30,- per maand wel het maximum wat ik uit wil geven. Momenteel heb ik Hi, maar in 2011 ben ik geen student meer, dus die 20% voordeel heb ik dan ook niet meer. En dus ook geen reden meer om bij Hi te blijven. Mvg, - Marco
Link naar reactie
Eén van de meest goedkoper providers voor prepaid is Simyo volgens mij. Per SMS en per minuut bellen betaal je 10 cent. Je kan alles online regelen ook dat er automatisch beltegoed bijgekocht wordt als een bepaalde grens wordt bereikt. Nog een groot voordeel is dat je beltegoed niet na een maand verloopt wat bij veel abonnementen wel het geval is. Voordeel bij een abonnement is wel vaak dat je er regelmatig gratis of met een klein bedragje bijbetalen een goed toestel bij krijgt. Als je toestel nog goed is en je wil er nog langer mee doen is Simyo een goedkoop alternatief. Bovendien kan je opzeggen wanneer je wil, je zit niet een jaar of twee jaar aan een abonnement vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...