Ga naar inhoud

Gebruik liedje in presentatie op website


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een bedrijf. Ben op dit moment bezig met de website. Daarin wil ik een link zetten naar een in Flash gemaakte Presentatie met daarbij wat wij doen d.m.v. plaatjes en gedrukte tekst, met name hoe het procés verloopt bij wat wij doen) Nu wil ik deze flashdemonstratie voorzien van een liedje (Moby - Extreme Ways vind ik er bij passen ;)). Echter, dit mag je waarschijnlijk niet zomaar gaan gebruiken. Ik heb geprobeerd te googlen en bingen naar meer informatie, maar ik zal wel op de verkeerde manier zoeken, want ik kom niet tot een antwoord. Zijn er hier mensen die weten hoe dat zit en/of waar ik meer informatie hierover kan vinden ? Ik heb een email gestuurd naar het platenlabel dat Moby vertegenwoordigt, maar daar heb ik tot nog toe geen antwoord op gekregen (terwijl het al 3wkn terug is). Alvast hartelijk dank.
Link naar reactie
Ja klopt, het zijn exorbitante bedragen. En dan vinden ze het raar dat Jan en alleman het probeert te omzeilen. Je moet vrijwillig je hoofd op een offerblok leggen wil je je aan de regels houden. Ik vraag me af of je dat management te pakken gaat krijgen. Ik heb zoiets eens geprobeert omdat ik foto's en een songtekst van een website van een artiest wilde gebruiken voor een website waar ik zelf mee bezig was. Drie mails verstuurd. Elke mail naar twee mail adressen en hun online contactformulier. (dus eigenlijk negen mails) Nooit een reactie gehad. Geen idee of het rechtsgeldig is (waarschijnlijk niet), maar in de derde mail die ik naar ze stuurde heb ik de vraag anders geformuleerd: "Indien ik geen reaktie krijg ga ik er van uit dat u akkoord bent". Uiteraard weer geen reaktie gehad. Na drie weken heb ik ze gewoon gebruikt. Ik vond dat ik kon aantonen dat ik er voldoende aan had gedaan om toestemming te krijgen. Ik heb er nooit meer iets over gehoord. Nu is het natuurlijk wel zo dat Tim Kuijk meer op de MP3's zit dan op de JPG's en de TXT's.
Link naar reactie
[quote:0e8d7ebe0d="gerben"]Dit al gezien? http://www.mobygratis.com/film-music.html http://www.youtube.com/mobygratis[/quote:0e8d7ebe0d] Als je het goed leest wat daar staat dan is het alleen voor *onafhankelijke* producties. m.a.w. iemand die het voor z'n hobby doet zal het mogen gebruiken, maar bedrijven hebben de 'normale' weg te gaan. // Gooly e-mail zou ik niet op vertrouwen. Die lui krijgen genoeg spam dat een antwoord binnen een paar weken niet zal lukken. Een papieren brief die je aangetekend verstuurd zal iets meer indruk maken denk ik. Dat ze (nog) niks tegen jouw website hebben gedaan zal eerder liggen aan het feit dat ze het te druk hebben met andere zaken en dat er bij jou (nog) niks te halen valt.
Link naar reactie
[quote:d7ebc7aa13="JaFO"] Dat ze (nog) niks tegen jouw website hebben gedaan zal eerder liggen aan het feit dat ze het te druk hebben met andere zaken en dat er bij jou (nog) niks te halen valt.[/quote:d7ebc7aa13] De website bestaat inmiddels niet meer :-) Maar je hebt gelijk, de volgende keer doe ik zoiets per aangetekende brief.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...