Ga naar inhoud

Nieuw internet abonnement


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik hier goed zit en of dit tegen de regels in gaat maar dat merk ik vanzelf. Ik maak (onderhoud) een vergelijkingssite voor adsl abonnementen en ik vroeg me af waar mensen op zoeken als ze een (nieuw) internet abonnement willen hebben en wat de belangrijke criteria zijn. Hopelijk kunnen/willen jullie mij voorzien van jullie commentaar. bedankt alvast
Link naar reactie
[b:78790e60f7]Prioriteiten:[/b:78790e60f7] Snelheid/Prijs verhouding. Snelste op mijn adres? Betrouwbaarheid Consumentenreviews Aanwezigheid nieuwsserver/emailadressen [b:78790e60f7]Google zoektermen:[/b:78790e60f7] ADSL abonnnementen vergeleken Internet abonnementen vergelijken Kabel abonnementen vergelijken Snelste provider op mijn adres Beste internetprovider Internetproviders getest etc. etc. Hopelijk had je er wat aan ;) Ik zou trouwens best graag een kijkje willen nemen op je website. Zou je me een PB willen sturen met de URL?
Link naar reactie
Heb hem net even bekeken, en 't ziet er professioneel uit! Wel vind ik dat de 'stappen' moeten linken naar de stappen zelf, en niet naar een afbeelding die uitlegt waar de stappen zich bevinden. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Dan heb ik nog een vraag. Hoe wil je je onderscheiden van het 'o-zo-bekende' internetten.nl? Persoonlijk heb ik daar al m'n ideeën voor. Zo mis ik op bovenstaande site bijv. compleetheid. en dat mis ik nu ook (nog) op jou site. Als ik mijn postcode intik, krijg ik maar liefst 4 aanbieders te zien. KPN, XS4all, Alice en Telfort. Alice is het goedkoopst, wordt aangegeven. Maar er zijn zat andere bedrijven die mij 't product goedkoper leveren. (Momenteel zit ik bij ADSL!Totaal, 18.50, valt onder Concepts ICT). Dat soort kleine(re) bedrijfjes mis ik in 't overzicht! Wat ik verder ook raar vind is dat de prijs van bovengenoemde Concepts ICT (moederbedrijf) niet wordt weergegeven op mijn adres, terwijl ik er nu toch écht een aansluiting heb? :o Uiteraard was dit allemaal positief bedoelde kritiek ;) Torrentus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...