Ga naar inhoud

Nieuwe Bureaustoel.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok, niet bepaald een computer-hardware vraag, doch zwaar gerelateerd aan computers :) vandaar hier gepost. Ik ben op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Mijn huidige (sky-)leren bureaustoel van ong. 7jr oud vertoont al bijna een jaar wat kuren, en het wordt steeds erger. Daar bovenop zit de stoel ook niet lekker meer. Houding is vervelend, trekt naar links etc. Nu wil ik een nieuwe kopen. Het budget ligt rond de 150 euro. Wat moet de stoel kunnen ? - In ieder geval een oede zithouding voor langdurig zitten (als ik met een website bezig ben, ben ik wel eens 4-5u lang bezig aan een stuk door). - Verder moet hij naar achteren kunnen hellen waarbij er een mogelijkheid is om deze helling vast te zetten (wat fijn is als je een film kijkt, anders ga je onderuit zitten, wat erg slecht is voor je rug). Iemand een idee ? Misschien een website ? Als ik wat zoek met mijn criteria, kom ik meestal op sites uit waar stoelen staan die beginnen bij 400 euro. Alvast dank.
Link naar reactie
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=ahrend+gebruikte+bureaustoel&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=ahrend+gebruikte+bureaustoel&fp=4ef0bd3779e43dce Laatst had buroenzo.nl nog veel stoelen, ik zie er nu nog maar heel weinig daar. Met een 2e hands Ahrend ben je vaak af, ik heb er een uit de 200 serie (260 meen ik), nieuw 600 euro... dat heb ik er dus niet voor betaald.... Zoek een shop uit in de buurt, want bij sommige winkels is het plaatje mooier dan.... Reken toch op zo'n 200 euro (incl BTW), maar dan heb je wel een tig x betere stoel dan een nieuwe van bijv IKEA. Nog een adres.. http://www.terborgse.nl/kantoor_gebruikt/stoelen/bureaustoelen/indbureaustoelen.php#ahrend Maar zoals gezegd ... ga even langs en probeer.... Oja, ik had eerst zo'n IKEA stoel, ik had het geld beter meteen bij die Ahrend kunnen doen.....
Link naar reactie
Ik zou voor een goede bureaustoel altijd bij een winkel langsgaan en er even op gaan zitten. Ik heb hier een collega die vanwege rsi een belachelijk dure stoel heeft, maar ik zou er persoonlijk nog geen 10 minuten op willen zitten. Overigens is er niks mis met de bureaustoelen van IKEA. Uiteraard moet je dan niet voor die prutdingen van 50 euro gaan, maar in het duurdere segment is genoeg moois te krijgen. De eerder genoemde Verksam van IKEA vindt ik zelf wat minder, aangezien ik graag een rugleuning heb die helemaal tot de zitting doorloopt, zelf zou ik voor een KLÄPPE gaan maar dat is ruim 2x jouw budget. [url]http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20070365[/url]
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...