Ga naar inhoud

Warm he?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:daf7cfabec="Superaap"]En dan te bedenken dat ik net 2 weken in zuid-frankrijk heb gekampeerd, waar het nog zon 5-10 graden heter was :P[/quote:daf7cfabec] Tja, op vakantie voelt het altijd anders, heb ook wel eens 45 graden meegemaakt maar met een zeer lage luchtvochtigheid in de wind op een dak met zwembad, makkelijk vol te houden in de volle zon waar het dan 60 graden was. Nu heb zo last van broei. :wink:
Link naar reactie
Het is hier momenteel nog bloedjeheet. Echt zweetwarmte. Dat maakt het ook zo onaangenaam. Er zitten wel al een paar wolkjes aan de lucht maar dat mag geen naam hebben. De zon verdween rondom een uur of 4 wel even maar was er zo weer. Tja, en achter de Hondsrug...ik hoop dat wij er nog genadig vanaf komen. Maar een paar weken geleden hadden we hier 's nachts ook al onweer. Werd wakker van dat geflits dus ik ben om 3 uur 's nachts mn bed uit gestapt en heb de stekkers van de tv en de modemstekker achter uit mn pc getrokken.(had ooit es blikseminslag in een pc). Voor onweer op zich ben ik niet bang, maar meer de schade die je kan oplopen aan je huisraad door mogelijke hoge waterstanden. Lag goed en wel weer in mn bed, begon de wc beneden kotsneigingen te krijgen. Het water stond al hoog in de pot. Bij de voordeur heb ik een luik, eigenlijk vlak naast het toilet dus die heb ik maar opengezet, kon het zo onder t huis lopen. Maar mn garage stond de volgende dag wel blank. De putdeksels in de straat waren er uit gewipt. Die afwatering hier in Veendam is een ramp.....
Link naar reactie
[quote:07f9736c36="Lange Pier"]Tja, op vakantie voelt het altijd anders, heb ook wel eens 45 graden meegemaakt maar met een zeer lage luchtvochtigheid in de wind op een dak met zwembad, makkelijk vol te houden in de volle zon waar het dan 60 graden was. Nu heb zo last van broei. [/quote:07f9736c36] Het viel inderdaad wel mee overdag in een groot meer bij de camping :), maar 's avonds daalde de temperatuur niet lager dan zo'n 28 graden, en dan is slapen niet heel fijn. Ik voetbal ook altijd veel op vakantie, maar dat ging nu nogal moeilijk. Hier net een klein buitje gehad. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...