Ga naar inhoud

welke PC bouw jij voor €2500


anoniem

Aanbevolen berichten

[img:872815cb08]http://angrygames.com/repr/pics/opzet/ScreenHunter_02%20May.%2009%2015.07.jpg[/img:872815cb08] wilde eigenlijk met phenom2 gaan omdat ik al een corei7 heb staan, maar heb dat maar niet mee laten tellen. ook omdat er geen leuke 4890's zijn en er geen SLI op AM3 is op het moment :) slechts 240GB aan hardeschijf ruimte. beetje krap, maar de rest moet maar naar netwerk schijven :)
Link naar reactie
Ik denk bijna hetzelfde als Repr maar ik zal er op 1 of andere manier ook een scherm bij moeten hebben... Mss ga ik dan toch voor 2 gewone schijven in Raid0. BTW, Ik geloof dat dit topic gestart was om te vergelijken hoe mensen over de hardware denken. Wat is in jouw ogen nou de ultieme pc? (tot 2500 euro). Niet om flauw te doen denk ik... :roll:
Link naar reactie
't is hier off-topic joh da's niet bepaald het meest serieuze onderdeel van het forum ;) Tenzij dit soort discussies niet meer bij de reguliere 'hardware'-onderdelen mogen. btw : naast toetsenbord, muis en monitor is repr ook het OS vergeten ... Die is dus ver boven budget en komt al aardig richting de 3500 als ie een beetje goeie monitor pakt die met het systeem mee kan.
Link naar reactie
[quote:d679d2e2b6="JaFO"]'t is hier off-topic joh da's niet bepaald het meest serieuze onderdeel van het forum ;) Tenzij dit soort discussies niet meer bij de reguliere 'hardware'-onderdelen mogen. btw : naast toetsenbord, muis en monitor is repr ook het OS vergeten ... Die is dus ver boven budget en komt al aardig richting de 3500 als ie een beetje goeie monitor pakt die met het systeem mee kan.[/quote:d679d2e2b6] het ging om wat ik zou samen stellen. ik gebruik toch windows7 RC x64, heb nog een G5 muis en OCz elixer toetsenbord rondslingeren, en mn 2e 24" zou ik er op aansluiten voor beeld. dus toch volledig systeem met alles wat ik nodig heb :P
Link naar reactie
Geef mij dan maar 2500 Euro cash ... ik gebruik de pc wel die ik heb ;) Ik zou zelf voor een triple-head systeem willen gaan (3 monitors dus). Alleen denk ik dat het systeem dat dan nog Crysis op maximale resolutie (laten we zeggen 3 x 1280 x 1024 voor 3 19" monitors) zou kunnen halen alleen nog op papier bestaat ...
Link naar reactie
als er een monitor bij moet zou ik het inderdaad anders doen. OS blijft mn eerste keus win7 RC1 en die is op het moment wel gratis. muis en toetsenbord....tja, de goedkoopste. als ik een pc koop dan heb ik liever betere hardware en de maand er na goede muis en toetsenbord. ik heb ook geen boxjes genomen maar die ga ik ook echt nodig hebben
Link naar reactie
jij wilt een pc van die omvang laten sturen door een OS dat nog niet eens uit-ontwikkeld is ? //--- Ubuntu is idd gratis, maar voor een pc van dat kaliber zou ik liever een OS willen dat ook programma's heeft waarmee je alle onderdelen eens flink kunt laten zweten. En dat zie ik de diverse Linux-varianten nog niet echt doen ...
Link naar reactie
[quote:3cdd8911da="JaFO"]jij wilt een pc van die omvang laten sturen door een OS dat nog niet eens uit-ontwikkeld is ? //--- Ubuntu is idd gratis, maar voor een pc van dat kaliber zou ik liever een OS willen dat ook programma's heeft waarmee je alle onderdelen eens flink kunt laten zweten. En dat zie ik de diverse Linux-varianten nog niet echt doen ...[/quote:3cdd8911da] nouja, mn huidige pc is iets slomer, maar nog steeds aardig. en ja, ik draai permanent windows 7 RC, met als backup windows 7 beta 7000 :P
Link naar reactie
Kom aardig in de buurt... [url=http://tweakers.net/ext/pricewatch/?Action=Winkelkar&Koekje=161728%2F1%2C162142%2F1%2C221449%2F2%2C69566%2F1%2C223727%2F2%2C221154%2F1%2C147589%2F1%2C27121%2F1%2C141805%2F1%2C136567%2F1%2C153853%2F1%2C72177%2F1%2C125344%2F1%2C154507%2F1%2C139705%2F1%2C217754%2F1%2C150714%2F1]*klik*[/url] Monitor qua kwaliteit kan je nog steeds zo'n 400 voor rekenen nieuw :+ voeding 100 oid... pfff... wat een belachelijke hobby haha
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...