Ga naar inhoud

Ontmoeting?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er een tijdje over nagedacht maar ik ga het toch voorstellen. Wellicht dat vele van jullie elkaar ontmoeten op lan-party's maar dat is niet mijn ding. (wellicht omdat ik niet goed genoeg ben in spellen of omdat mijn hardware het niet trekt..) Lijkt het jullie leuk om een keer te ontmoeten in een kroegje of restaurant? In het midden van het land? Een opkomst van 100 man moet toch te doen zijn?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ok, dus dit topic moet goed bijgehouden worden... Laat ik het anders benaderen... Wat zou de meest ideale lokatie zijn in het land? Ik begrijp goed dat er mensen zowel uit het hoge noorden als het lage zuiden. Aan de hand van de woonplaatsen van de geinteresseerden kunnen we vrij snel een makkelijke lokatie prikken. Wat gaan we doen? BBQ? (het is mooi weer), gewoon barretje/restaurant opzoeken? Een beurs? En wat heb je er voor over? 25 euro? 30 euro? 40 of meer?? ALS dit wat wordt, wil ik het binnen 2 maanden gedaan hebben. 8)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
En het topic is dood, einde oefenig ;) Als ik moet gokken zijn veel pc nerds toch wel een tintje mensenschuw of verlegen of iets in die richting, dus om ze uit te nodigen voor een middag zonder programma zeg maar, ofwel waar ze volledig op hun eigen sociale skills aangewezn zijn, is denk ik een beetje een verkeerde insteek wil je success behalen met een meeting met "dergelijk volk" (klinkt een beetje negatief zo hahaha) Ik denk dat 10 tot 25 man een realistischer getal is, dat zou dan bijv "de vaste groep" van C!T zijn ofzo (geen idee wie dat dan zouden zijn kom hier al een tijdje niet meer). Ik zou zelf dus echt totaal niet geinteresseerd zijn in een dergelijke meeting, een beetje zoiets van "wat heb ik eraan". Een lan party dan weer wel, maar heb meer dan een jaar niet ge-gamed en om nou de troostprijs te krijgen nah.. dus die vleiger gaat ook neit op :wink: Succes met de meeting als die er nog komt 8)
Link naar reactie
[quote:ae11b44c7f="Lodyx"]Als ik moet gokken zijn veel pc nerds toch wel een tintje mensenschuw of verlegen of iets in die richting, dus om ze uit te nodigen voor een middag zonder programma zeg maar, ofwel waar ze volledig op hun eigen sociale skills aangewezn zijn, is denk ik een beetje een verkeerde insteek wil je success behalen met een meeting met "dergelijk volk" (klinkt een beetje negatief zo hahaha)[/quote:ae11b44c7f]Ik denk niet zozeer dat het daaraan ligt. De populariteit van forumbijeenkomsten is z.g.a. rechtevenredig met het groepsgevoel binnen dat forum. Hier op C!T zijn er volgens mij vrij weinig die echt familiair met elkaar omgaan, en zulke mensen zijn nou net degenen die interesse hebben in een bijeenkomst. Zeker als die bijeenkomst verder geen inhoudelijk programma heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...