Ga naar inhoud

Hardeschijf foto


anoniem

Aanbevolen berichten

Die link kopieren, en in de adresbalk plakken lukt wel. Bedankt! Wat is het trouwens een stoer ding zeg, ver voor mijn tijd, maar toch. Is het trouwens nog wat waard? Ik denk dat je het voor aardig wat centen kan verkopen tegenwoordig.. Aan een museum bijvoorbeeld. [size=9:018977f965]Als dat een HD was van vroeger wil ik wel eens weten hoe een MoBo eruit zag[/size:018977f965] :lol:
Link naar reactie
Zeg, nooit stiekum achter iemands rug om over zijn harde schijf praten he. ;) Ik heb de originele foto's nog, ik kan er een paar in een hogere resolutie uploaden als je wilt [vermeld hier ff het nummer van de foto in de flash die je graag zou willen hebben]. In die tijd zaten minicomputers [zoals ze genoemd waren, waren zo groot als grote koelkasten, en dan vaak meerdere units naast elkaar om 1 systeem te maken] heel anders inelkaar. Tis niet zo dat er bijvoorbeeld maar 1 heeeeel groot mabo in zat, het was allemaal los en modulair opgebouwd. Je zou het absoluut niet kunnen herkennen of vergelijken met de huidige pc's. Het enige wat leuk is, is dat [iig deze hdd van mij] dus wel een uitvergrootte versie is zo gezegd, daarom heb ik hem gekocht, altijd gecharmeerd geweest van die dingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...