Ga naar inhoud

Vakantie topic.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ced8aae7e4="JaFO"]Ah ... je schept letterlijk en figuurlijk op over je werk :lol: [/quote:ced8aae7e4] Gehe.. Woordspeling ;) Ik heb 9 weken vakantie... heb er al 3 op zitten... bleegh gaat snel ! :( Dit jaar doen we het rustig aan, opknapping aan het huis e.d. :) Besides, ik heb een dikke LCD-TV, ik vermaak me wel ^^
Link naar reactie
Alfaatje lenen, tentje pakken en toertje frankrijk maken begin augustus samen met een vriend, wss richting surfgebied aan de atlantische kust, niet omdat ik surf maar omdat het meestal wel relaxte mensen zijn, met ze 2e hoef je ook niet zo veel rekening te houden met alle wensen enzo, gewoon relaaaax, liefst niet te veel tolwegen nemen, niks geen gejaag.
Link naar reactie
[quote:30adbe5cbd="Bill Gates"][quote:30adbe5cbd="Vandread"]Alfaatje lenen[/quote:30adbe5cbd]Jij liever dan ik ;) Ben je goed in klussen aan auto's? ;)[/quote:30adbe5cbd] Ik weet het een en ander van auto's heb in meer dan 60 verschillende gereden ;) Maar niks mis met Alfa's tegenwoordig, tis geen oude maar een 147 1.6 benzinnetje. Andere vriend van me rijdt een 147 1.9jtd en die heeft er eigenlijk nooit pannen mee (en stuurt errug lekker, alleen koppeling is zwaar) [quote:30adbe5cbd]Voormalig lid van het "front anti-senseo", heb er nu zelf ook één...][/quote:30adbe5cbd] Koop dan een nespresso :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...