Ga naar inhoud

4Daagse Nijmegen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Helaas, ik heb het niet gered. snik snik :cry: De tweede dag heb ik zoveel moeten geven dat ik de naween de derde dag nog voelde. Ik kwam de tweede dag precies om 17:00 uur binnen. Ik was gestart om 4:15 uur. De derde dag nog wel gestart maar kwam niet ver, veel te moe en door zeeeeeer pijnlijke voeten kon ik niet meer goed lopen dus heb ik het opgegeven. Het 7de kruisje laat vooralsnog op zich wachten. Volgend jaar ben ik er weer bij. Mijn streven is toch om minstens 10 x te lopen.
Link naar reactie
Ik moet 4 x de 50 km lopen. De start is vanaf 4:00 uur. en je mag tot 17:00 uur binnen komen. Behalve op vrijdag (de bekende intocht over de "Via Gladiola") dan mag je tot 18:00 uur binnen komen. Andere afstanden zijn 4 x 30km en 4 x 40 km. Welke afstand je moet lopen hangt af van leeftijd en geslacht.
Link naar reactie
[quote:8c974ab0ad="dutchlion"]Ik moet 4 x de 50 km lopen. De start is vanaf 4:00 uur. en je mag tot 17:00 uur binnen komen. Behalve op vrijdag (de bekende intocht over de "Via Gladiola") dan mag je tot 18:00 uur binnen komen. Andere afstanden zijn 4 x 30km en 4 x 40 km. Welke afstand je moet lopen hangt af van leeftijd en geslacht.[/quote:8c974ab0ad] 50km :o :o :o Dat is echt wel veel ja..... :o Dat is echt heel veel.... Kan het goed begrijpen dat het niet lukt.... Ik zou het zeker niet kunnen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...