anoniem Geplaatst: 8 juni 2007 Delen Geplaatst: 8 juni 2007 Wie van jullie lopen dit jaar de 4Daagse mee? Ik ga dit jaar een poging wagen om het 7de kruisje te halen. Wel hopen dat het niet na 1 dag al word afgelast wegens de hitte zoals vorig jaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2007 Ja, dat weet ik vorig jaar nog ja .. eindelijk na 3jr iemand overgehaald om mee te lopen ;) (was ook 1e keer voor mijn), wordt 't afgelast. Natuurlijk geheel terecht, maar jah ... dit jaar zit het er niet in voor mij, maar volgend jaar zijn we weer v/d partij :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2007 Helaas, ik heb het niet gered. snik snik :cry: De tweede dag heb ik zoveel moeten geven dat ik de naween de derde dag nog voelde. Ik kwam de tweede dag precies om 17:00 uur binnen. Ik was gestart om 4:15 uur. De derde dag nog wel gestart maar kwam niet ver, veel te moe en door zeeeeeer pijnlijke voeten kon ik niet meer goed lopen dus heb ik het opgegeven. Het 7de kruisje laat vooralsnog op zich wachten. Volgend jaar ben ik er weer bij. Mijn streven is toch om minstens 10 x te lopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2007 Hoeveel km is het eigenlijk dan? Het lijkt mij i.d.d. heel erg zwaar.... Want sommige mensen doen er meer dan 12 uur over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2007 Ik moet 4 x de 50 km lopen. De start is vanaf 4:00 uur. en je mag tot 17:00 uur binnen komen. Behalve op vrijdag (de bekende intocht over de "Via Gladiola") dan mag je tot 18:00 uur binnen komen. Andere afstanden zijn 4 x 30km en 4 x 40 km. Welke afstand je moet lopen hangt af van leeftijd en geslacht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2007 [quote:8c974ab0ad="dutchlion"]Ik moet 4 x de 50 km lopen. De start is vanaf 4:00 uur. en je mag tot 17:00 uur binnen komen. Behalve op vrijdag (de bekende intocht over de "Via Gladiola") dan mag je tot 18:00 uur binnen komen. Andere afstanden zijn 4 x 30km en 4 x 40 km. Welke afstand je moet lopen hangt af van leeftijd en geslacht.[/quote:8c974ab0ad] 50km :o :o :o Dat is echt wel veel ja..... :o Dat is echt heel veel.... Kan het goed begrijpen dat het niet lukt.... Ik zou het zeker niet kunnen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2007 het was weer top . wel veel regen de laatste dag maar in de middag zon om op te drogen . volgend jaar weer >>>>>>>>>>>>>>>. kijken op de viagladiola :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2007 Mn broer was ook 4 dagen naar nijmegen geweest. Kuchombiertedrinkenkuch :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen