Ga naar inhoud

WAT ZIJN WIJ?!??! KAM-PI-OE-NUH!!! KAM-PI-KAMP-IE-OE-NUH!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat je ook vaak vind met de topclubs in Nederland(Ajax,Psv enz.) is dat ze tegen elkaar met grote getallen winnen zoals Ajax-Feyenoord 4-0 en Psv-Feyenoord ook 4-0, maar tegen middelmatige clubs(Zal geen namen noemen voor het geval er hier een fan zit van die club 8) ) op heel lage uitslagen terecht komen. Meestal niet meer dan 1-0 of 2-1. Het lijkt wel of dat de topclubs de middelmatige clubs onderschatten. MVG
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:0b2ab33f5d="plextor"]psv is niet de ware kampioen .[/quote:0b2ab33f5d]Dat vind ik zo'n onzin. Als je aan het eind boven aan staat, ben je kampioen. Net zo goed dat je als je aan het eind 18e staat, je degradeert. En als PSV niet de ware kampioen zou zijn, zegt dat wellicht meer over de andere teams, die zijn schijnbaar nog slechter dan.
Link naar reactie
[quote:27ea3d8454="NHubregtse"] Het lijkt wel of dat de topclubs de middelmatige clubs onderschatten. [/quote:27ea3d8454] Ik denk dat de topclubs eerder zichzelf overschatten. Zie maar hoe goed clubs als Heerenveen, NAC, Twente en Groningen nog mee hebben gedaan. Sterker nog, er is geen club die zo goed in uitwedstrijden presteert als NAC (vier punten meer als PSV zelfs). Helaas worden de goede spelers aan het eind van het seizoen standaard door de rijke clubs weggekocht, een keertje een andere kampioen dan de bekende drie zou ik (zelf ajax-supporter) best goed vinden.
Link naar reactie
tja ... daardoor blijven de kampioenen kampioen. Ik denk dat voetbal leuk zou worden als het ruilen/huren/kopen (en wat voor een kromme constructies tegenwoordig allemaal verzonnen worden) van spelers verboden werd. Het is toch doodzonde dat al het werk dat zo'n kleine club steekt in het zoeken & trainen van een speler door zo'n grote club even wordt opgekocht.
Link naar reactie
[quote:758e338024="plextor"]psv is niet de ware kampioen . maar die ballen vanger gomes . die heeft heel wat punten gepakt voor de lampjes[/quote:758e338024] Dat is Juist! Als onze grote vriend Gomes niet in de goal had gestaan, zou Psv niet kampioen zijn geweest. Die man kan vliegen lijkt het wel 8) En trouwens, Ik vind Psv echt niet kampioen waard.
Link naar reactie
[quote:69c64b449b="JaFO"] Ik denk dat voetbal leuk zou worden als het ruilen/huren/kopen (en wat voor een kromme constructies tegenwoordig allemaal verzonnen worden) van spelers verboden werd. Het is toch doodzonde dat al het werk dat zo'n kleine club steekt in het zoeken & trainen van een speler door zo'n grote club even wordt opgekocht.[/quote:69c64b449b] Aan de andere kant kunnen de kleine clubs (helaas) niet zonder het verkopen. Ze hebben het geld nodig en zelfs al zou dat niet zo zijn dan gaat een speler dwars liggen net zolang tot hij weg mag (Alves. Silva). Eerste stap lijkt met de oude 3 buitenlanders per ploeg-regel terug. Dat verminderd een heleboel verkeer doordat vanuit het buitenland niet iedereen die een paar wedstrijden goed voetbalt (zoals Drenthe) gelijk weg wordt gekocht, waardoor er een sneeuwbal-reactie ontstaat om vervangers te krijgen. Bovendien krijgt zo eindelijk Nederlands talent een kans om zich goed te ontwikkelen. Bedenk wel dat de goede momenten in het europese clubvoetbal met grotendeels NL spelers werden gehaald. Overigens een klein relletje bij de KAMPIOENUH? ;) [url]http://www.nu.nl/news/1536163/41/%27Gomes%3A_Ik_weg_of_Reker_weg%27.html[/url]
Link naar reactie
[quote:4814141656="NHubregtse"]Ja je hebt 100 % gelijk. En de Miljoenen mensen die het spelen zuigen ook, en iedereen die er naar kijkt ook. Eigenlijk zuigt heel de wereld wel. :wink: :wink: Nee, het is en blijft een leuke sport.[/quote:4814141656] Alleen die fans dan ... er is volgens mij geen enkele sport waarbij de fans de tent afbreken of ze nu hebben gewonnen of verloren. // -- Dat PSV een 'slappe' kampioen is komt gewoon door de manier waarop de profs met het spel omgaan. Iedereen speelt liever op 'safe' in plaats van dat men voor entertainment zorgt. Wat dat betreft verbaast het mij dat PSV uberhaupt heeft geprobeerd om te winnen, omdat ze naar het schijnt al aan een gelijk spel genoeg hadden ... Maar eigenlijk zie je dat soort gedrag bij iedere sport zodra het niet meer om het plezier gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...