anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Vanacht (nederlandse tijd) kwalificatie GP van australie! Iedereen kijken? :P :lol: Denk dat Spyker er nog niets van bakt. Ferrari daarintegen gaat er met de zege vandoor!! Let op : massa pakt pole + de hoofdrace :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Ik denk ook Ferrari maar dan met Kimi :) Ik hoop voor Alonso dat de McLaren in ieder geval eens heel blijft, want het tranendal dat Kimi heeft moeten doormaken, is hem niet gegund. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 jah eh. Ferrari gaat het hem weer flikken dit jaar. Denk idd dat kiki en massa dicht bij elkaar zitten. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Die F1 winterstop duurt me altijd net iets te lang. Dit jaar bij RTL; ik hoop dat ze de race zelf reclame-break vrij gaan houden anders moet ik het weer kijken op de Belg (maar daar is het commentaar minder) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Er zou toch ook weer een nieuwe nederlander meedoen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Kijk maar eens wat de gestaalde spijker gaat doen . Ik tip spijker voor de derde plaats . En die veredelde fiat komt niet meer aan de bak . Renault 1en2 spijker 3 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2007 Ja, Albers rijd al meerder seizoenen mee. En er is een tijdje geleden idd ook nog een nederlander bij gekomen, Giedo van der Garde. Maar hij heeft nog wat probleempjes met zn contract. Heel raar verhaal allemaal, maar t komt er op neer dat hij op de vrijdag nog niet mag testen. Hij is namelijk tester bij Spyker... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 ...en Albers ligt er alweer uit. Hij is uit de bocht gevlogen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Het is helemaal duidelijk, Kimi wordt wereldkampioen! :wink: De Ferrari is goed, Kimi ook. Maar wat is die man toch ijskoud.... Alleen op het podium kon er een klein lachje af.\ [quote:f60ff3ffdc]Dit jaar bij RTL; ik hoop dat ze de race zelf reclame-break vrij gaan houden anders moet ik het weer kijken op de Belg (maar daar is het commentaar minder)[/quote:f60ff3ffdc] :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Jah, het is nu al duidelijk hoe het seizoen ongeveer zal verlopen. Kimi was idd lekker bezig, maar massa moet je echt niet vergeten hoor. Spyker, die is raar bezig en hopelijk gaat het toch nog iets beter dit seizoen. Dit was echt schandalig! :P En nu weer 3 weken wachten op maleisie... 8) Reclames waren trouwens superrrrrr irritant!! :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Massa was inderdaad heel goed en gelukkig werd zijn inhaalrace beloond met een zesde plaats. Die man gaat het zeker waarmaken dit seizoen. Maar Hamilton is eigenlijk de echte verrassing. Gewoon in zijn eerste race bijna foutloos naar een podium! Het zou wel eens een heel spannend seizoen kunnen worden. :D En ach, Spyker. Ik geloof toch ook niet dat die directeur (die zo ultra enthousiast zijn interview gaf) een moment heeft gedacht, dat er meer dan dit resultaat in zat. De voorbereidingen waren veel te gehaast. Het kost enorm veel moeite en vooral veel geduld om een paar serieuze punten te pakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Fc Groningen - FcTwente 1 : 1. Jammer. Maar toch nog altijd vierde. Das beter dan Spyker, al gun ik ook die meer punten. Ook. groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 [quote:dee477fb58="kompod"]Dit jaar bij RTL; ik hoop dat ze de race zelf reclame-break vrij gaan houden anders moet ik het weer kijken op de Belg (maar daar is het commentaar minder)[/quote:dee477fb58] Ik keek vroeger wel voetbal met commentaar van de Radio. Weet niet eens meer hoe die commentator van toen heette, maar dat was veel leuker dan het tv commentaar. Heb je die optie nu niet? Belg kijken en RTL luisteren. groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Op ongeveer de helft van dit seizoen wordt de hele aerodynamica v/d de auto vernieuwd en aangepast met behulp van hun windtunnels. Tel daarbij op dat ze al een ferrari krachtbron hebben... Spyker gaat zeker nog wat laten zien, ook al is het seizoen al ver gevorderd. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 @Edmond Varwijk hehe; daar dacht ik ook al aan. Ga het de volgende keer eens proberen; hopelijk is het een beetje synchroon *sommige mensen vinden die commercialbreaks totaal niet hinderlijk, maar als ik iets live zit te kijken dan wil ik het ook real-time zien als er eentje de grindbak invliegt* Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 A real Ferrraaariiii!!! Eigenlijk past die koele kimi niet bij Ferrari maar als Ferrari fan ben ik niet helemaal ontevreden over hem, ik hoop alleen dat massa ook echt wat moois gaat laten zien (zoals bij deze wedstrijd eigenlijk ook al) Voor insiders was Hamilton niet helemaal een verassing geloof ik, die werd al door wat kenners getipt. [quote:b2fc36d55c="madstefan"]Reclames waren trouwens superrrrrr irritant!! :evil:[/quote:b2fc36d55c] M'n zus was een weekendje bij paps en haar broertje en zat helemaal joepiejoepie op de bank, want ze werkt voor ING op het hoofdkantoor. Was gelukkig nietzoveel ING te zien :P En ach als je ziet wat RTL allemaal heeft nu, niet zo vreemd dat ze reclames doen... *tsjingtsjing* Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Gerucht is dat ze deze week een samenwerking met Tien aangaan, die hopeloze zender van John de Mol. Dat kan betekenen dat ook het eredivisie voetbal naar RTL gaat. Weet niet hoe die al die sport gaan combineren. Volgens mij vallen in een aantal gevallen wedstrijden van de week en F1's ook nog samen. groetjes Ed, die nog nooit 1 seconde Talpa heeft gekeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Kimi de robot; zelfs een PC regaeert nog enthousiaster als ie een wedstrijd gewonnen heeft :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 [quote:7437d1c911="Edmond Varwijk"]Gerucht is dat ze deze week een samenwerking met Tien aangaan, die hopeloze zender van John de Mol. Dat kan betekenen dat ook het eredivisie voetbal naar RTL gaat. Weet niet hoe die al die sport gaan combineren. Volgens mij vallen in een aantal gevallen wedstrijden van de week en F1's ook nog samen. groetjes Ed, die nog nooit 1 seconde Talpa heeft gekeken[/quote:7437d1c911] Dit is inmiddels geen gerucht meer. JdM heeft de brui er aan gegeven. Gelukkig maar. Misschien toch weer eredivisie voetbal bij de NOS? De wens is de vader van de gedachte :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2007 Is dat zo? Was gisteren hele dag weg maar heb dit nog niet definitief bevestigd gezien. Sneu voor em. Maar mij laat het koud. groetjes Ed Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen