Ga naar inhoud

F1 gaat weer van start!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, Albers rijd al meerder seizoenen mee. En er is een tijdje geleden idd ook nog een nederlander bij gekomen, Giedo van der Garde. Maar hij heeft nog wat probleempjes met zn contract. Heel raar verhaal allemaal, maar t komt er op neer dat hij op de vrijdag nog niet mag testen. Hij is namelijk tester bij Spyker...
Link naar reactie
Het is helemaal duidelijk, Kimi wordt wereldkampioen! :wink: De Ferrari is goed, Kimi ook. Maar wat is die man toch ijskoud.... Alleen op het podium kon er een klein lachje af.\ [quote:f60ff3ffdc]Dit jaar bij RTL; ik hoop dat ze de race zelf reclame-break vrij gaan houden anders moet ik het weer kijken op de Belg (maar daar is het commentaar minder)[/quote:f60ff3ffdc] :(
Link naar reactie
Jah, het is nu al duidelijk hoe het seizoen ongeveer zal verlopen. Kimi was idd lekker bezig, maar massa moet je echt niet vergeten hoor. Spyker, die is raar bezig en hopelijk gaat het toch nog iets beter dit seizoen. Dit was echt schandalig! :P En nu weer 3 weken wachten op maleisie... 8) Reclames waren trouwens superrrrrr irritant!! :evil:
Link naar reactie
Massa was inderdaad heel goed en gelukkig werd zijn inhaalrace beloond met een zesde plaats. Die man gaat het zeker waarmaken dit seizoen. Maar Hamilton is eigenlijk de echte verrassing. Gewoon in zijn eerste race bijna foutloos naar een podium! Het zou wel eens een heel spannend seizoen kunnen worden. :D En ach, Spyker. Ik geloof toch ook niet dat die directeur (die zo ultra enthousiast zijn interview gaf) een moment heeft gedacht, dat er meer dan dit resultaat in zat. De voorbereidingen waren veel te gehaast. Het kost enorm veel moeite en vooral veel geduld om een paar serieuze punten te pakken.
Link naar reactie
[quote:dee477fb58="kompod"]Dit jaar bij RTL; ik hoop dat ze de race zelf reclame-break vrij gaan houden anders moet ik het weer kijken op de Belg (maar daar is het commentaar minder)[/quote:dee477fb58] Ik keek vroeger wel voetbal met commentaar van de Radio. Weet niet eens meer hoe die commentator van toen heette, maar dat was veel leuker dan het tv commentaar. Heb je die optie nu niet? Belg kijken en RTL luisteren. groetjes Ed
Link naar reactie
A real Ferrraaariiii!!! Eigenlijk past die koele kimi niet bij Ferrari maar als Ferrari fan ben ik niet helemaal ontevreden over hem, ik hoop alleen dat massa ook echt wat moois gaat laten zien (zoals bij deze wedstrijd eigenlijk ook al) Voor insiders was Hamilton niet helemaal een verassing geloof ik, die werd al door wat kenners getipt. [quote:b2fc36d55c="madstefan"]Reclames waren trouwens superrrrrr irritant!! :evil:[/quote:b2fc36d55c] M'n zus was een weekendje bij paps en haar broertje en zat helemaal joepiejoepie op de bank, want ze werkt voor ING op het hoofdkantoor. Was gelukkig nietzoveel ING te zien :P En ach als je ziet wat RTL allemaal heeft nu, niet zo vreemd dat ze reclames doen... *tsjingtsjing*
Link naar reactie
Gerucht is dat ze deze week een samenwerking met Tien aangaan, die hopeloze zender van John de Mol. Dat kan betekenen dat ook het eredivisie voetbal naar RTL gaat. Weet niet hoe die al die sport gaan combineren. Volgens mij vallen in een aantal gevallen wedstrijden van de week en F1's ook nog samen. groetjes Ed, die nog nooit 1 seconde Talpa heeft gekeken
Link naar reactie
[quote:7437d1c911="Edmond Varwijk"]Gerucht is dat ze deze week een samenwerking met Tien aangaan, die hopeloze zender van John de Mol. Dat kan betekenen dat ook het eredivisie voetbal naar RTL gaat. Weet niet hoe die al die sport gaan combineren. Volgens mij vallen in een aantal gevallen wedstrijden van de week en F1's ook nog samen. groetjes Ed, die nog nooit 1 seconde Talpa heeft gekeken[/quote:7437d1c911] Dit is inmiddels geen gerucht meer. JdM heeft de brui er aan gegeven. Gelukkig maar. Misschien toch weer eredivisie voetbal bij de NOS? De wens is de vader van de gedachte :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...