Ga naar inhoud

Het grote hardware/software ergenissen topic!


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:5277cc5c89]Post hier al je ergernissen over hardware / software![/b:5277cc5c89] Ik begin wel :lol: : Wilde windows opnieuw installeren, partitie C: geformatteerd, windows cd erin, staan in de partities die die opstart bij de installatie, ineens mijn partities allemaal door elkaar (Kon windows alleen nog maar op F: installeren)... Dus ik maar gedaan, daarna met PartitionMagic bootpartitie veranderd naar C:, wilde die niet meer opstarten. Anyway, om een lang verhaal kort te maken, in totaal 3x windows geinstalleerd, een partitie verwijderd met al mn programmas, en nu staat windows op G: :roll: :roll: :roll: :roll: :x :x :evil:
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

de koeler van m'n videokaart maakt een rotgeluid als de computer opstart. de koeler van m'n videokaart maakt een iets minder rotgeluid tijdens het gebruiken van de computer. een seagate barracuda schijf icm mijn moederbord zorgde ervoor dat ik tussen de 3 en 7 keer moest resetten voor Windows laadde; back naar IDE. m'n moederbord wil niet over de FSB 280 heen; opzich geen ramp als ik een spel opstart als de computer koud is (net opgestart) reboot íe. genoeg? :)
Link naar reactie
4 keer een hele schijf kwijt In 2003 voor het eerst een 120 gb WD schijf zomaar leeg Daarna nog 2 keer een Samsung 160 gb zomaar weg Laatst een Maxtor 250 DM 10 zomaal leeg . Kwam er pas heeel laat achter dat er eem programma was die ze terug kan halen ,testdisk ofzo. Heb er 2 terug gehaald de samsungs had ik al verkocht. Heb alleschijven los hddracks liggen en gebruik meestal maar 1 of 2 hardeschijven tegelijk.
Link naar reactie
[quote:da0d4ed2d7="FTI"]Daarnet mn windows installatie fucked up, ik installeren is ineens mn 250gb schijf helemaal leeg, opzich geen ramp maar er stonden nog foto's op die ik nog moest branden, van mijn pas overleden oma :( die zijn nu dus ook weg :([/quote:da0d4ed2d7] Recovermyfiles kan ze ook niet terugkrijgen?! Zeker eens verschillend programma's proberen, you never know... :wink: Sterkte!
Link naar reactie
[quote:ede39fdcec="-stof-"][quote:ede39fdcec="FTI"]Daarnet mn windows installatie fucked up, ik installeren is ineens mn 250gb schijf helemaal leeg, opzich geen ramp maar er stonden nog foto's op die ik nog moest branden, van mijn pas overleden oma :( die zijn nu dus ook weg :([/quote:ede39fdcec] Recovermyfiles kan ze ook niet terugkrijgen?! Zeker eens verschillend programma's proberen, you never know... :wink: Sterkte![/quote:ede39fdcec] Nope, heb er verschillende geprobeerd :( Krijg een grijs vlak te zien meer niet :roll: :x
Link naar reactie
Ik heb er ook eentje. Heb een halfjaar geleden 2 licences gekocht voor BitDefender IS v10. Prima software, ben er over het algemeen zeer over tevreden, en blij dat ik het nu legaal draai ipv illegaal. ...maar... Er is een probleem met vsserv.exe en daar heb ik ze over gemailed, uitleggende dat vsserv.exe soms 99% en hogere load van mijn cpu vraagt en daarop blijft hangen. Iets wat alleen opgelost kan worden door een reboot. Ik ze gemailed, en wat krijg ik: van die robot-achtige antwoorden op mijn vragen aan ze. Ik ze weer mailen, of ze ajb even willen [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vsserv.exe&meta=]googlen op vsserv.exe[/url], maar wederom krijg ik zo'n robot-achtig antwoord of ik een paar proggies van ze wil draaien die zowel mijn systeem als mijn BitDefender install compleet uitlezen. Excuse me? Kunnen jullie bij BitDefender niet googlen, zodat ik niet mijn complete hebben en houwen over mijn systeem hoef bloot te geven? Uiteraard heb ik ze erop aangesproken, heb sinds dien [gistermiddag] niets meer van ze vernomen. Ik erger me dood aan dit soort 'antwoorden', ze geven niet persoonlijk antwoord, maar ALS er al een persoon achter de pc zit die mij zit te 'mailen' dan prakt hij/zij gewoon wat standaard alinea's in zijn/haar 'antwoord'. Grrr.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
moederbord "DFI CFX3200"werkt niet meer lekker :S hij blijft maar freezen. tot ik door had dat het aan mn moederbord lag. had ik bijna mn pc het raam uit gegooit. heb tijdelijk mn oude mobo een "asus a8n-sli deluxe" erin gezet en hij werk als het ware feilloos. Tot nu toe geen freeze gehad en hij is al een paar dagen dag en nacht aan het nietsen. Morgen ff mijn mobo opsturen voor RMA. dat was het dan. Ik ben niet echt opgelucht dat het mn mobo was want die word niet meer geproduceerd. Ik hoop alleen wel dat dfi een paar mobo's heeft gehouden voor rma gedoe.
Link naar reactie
Ik erger me zwaar aan iTunes maar ik heb het 'nodig'. Ik wil eerst upgrade naar de nieuwste iTunes maar nu kan hij hem niet instaleren, wat nog vreemder is dat als ik mijn Nano aansluit dan doet Itunes het ineens wel :-? en Itunes laat wel eens stukjes van een liedje over (zwaar iri) en oja ik had dat dfi bord besteld en krijg een mailtje dat hij is verzonden. Ik maar wachten en wachten. Lees ik niet mail opnieuw staat er ergens in een hoekje dat hij op is :evil: @jack master flex : een vrouw heeft pas hoge onderhouds kosten(dus ook een dure hobby) :lol:
Link naar reactie
iTunes... waarom denk je dat ik niemand aan raad om een ipod te kopen :P Bah er zit geen molex -> pci-e power convert kabeltje bij me 8800gts... en me voeding heeft er geen. Ga ik naar een computerwinkeltje, kabeltje kopen, naar huis, past dat geval niet! pci-e ding van het kabeltje klopt gewoon niet. :cry: weer terug....
Link naar reactie
Ergernissen ? Software die weigert te draaien omdat de speler niet 100% superperfect is en de anti-kopieer-beveiliging daardoor over z'n nek gaat, waardoor je alsnog een 'no cd'-crack moet installeren om nog te kunnen genieten van het spel. Al die spellen die zo vol met bugs zitten dat ze binnen een paar uur spelen al minimaal 1 keer gecrashed zijn ... (STALKER en NWN2). Windows ... al die onnodige troep die ge-installeerd wordt en al die overbodige services die gestart worden zonder dat je daar uberhaupt enige invloed op hebt. Internet ... al die cookies die je mag verwijderen omdat al die spammers willen weten wat en waar je bij hun bent geweest ook al was het eeuwen geleden. 'dynamische' non-flash DHTML / java advertenties die zelfs langs firefox/adblocker komen en op geen enkele manier uitgeschakeld kunnen worden. DRM ... het heeft nooit gewerkt, het werkt nog steeds niet, het zal nooit werken, maar desondanks blijft men er ons mee doodgooien ... Apple/iPod ... alsof er geen andere mp3-spelers bestaan. Om maar te zwijgen over de DRM-onzin die al die nitwits zonder nadenken weer slikken. Auto's ... vieze stinkende milieu-verpestende sardineblikken ... Automatisering en ICT in het algemeen ... veel gebakken lucht waar dankzij de onkunde van de meeste consumenten (en politici) dankbaar misbruik van wordt gemaakt door de zakkenvullers onder ons. Microsoft ... omdat het al die idioten heeft aangepraat dat computers net huishoudelijke apparaten zijn, terwijl ze daar nog bij lange na nog niet aan toe zijn. Ik denk dat ik nu maar stop ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...