Ga naar inhoud

Site van Asus


anoniem

Aanbevolen berichten

Elke keer erger ik me weer kapot aan de dikke stront snelheid van de site van asus. Wat denken ze daar wel niet, drivers downloaden met 5kb/s. Haal zo meer is 50mb binnen. Ik vind de support van Asus zwaar slecht, en mijn volgende moederbordje wordt ook zeker een andere. Dat komt alleen maar door die website. Tjee ze verdienen miljoenen euro's maar dat kleine beetje geld voor een normaal werkende website is teveel gevraags? Ik ben schijtziek van hun support. :evil:
Link naar reactie
[quote:db3a7d97c3="-stof-"]Site is altijd al traag geweest volgens mijn ervaring... En nog iets: support en garantie zijn (soms?) zeer slecht...wees gewaarschuwd! :wink:[/quote:db3a7d97c3] haal soms maar weg. Ik heb 2 ervaringen met ASUS, en dat is ook mijn laatste. 1. koop een laptop. 2 maanden daarna gaat t ding stuk(geen beeld meer). Ben hem totaal 2 maanden kwijt, daarna krijg ik hem pas terug. 2. moederbord van ASUS. 1 jaar oud. Geeft soms geen beeld bij opstarten. Opgestuurd. 7 weken en 6 dagen kwijt. Komt terug, percies hetzelfde probleem!! Heb van de leverancier een ander, (2ehands) gelijkwaardig bord gekregen. Ook die is niet 100%, namelijk als ik de Vcore van auto op manual zet, boot hij niet meer, alleen op te lossen door een CMOS reset..... Dat+ de website..... is voor mij nooit weer ASUS....
Link naar reactie
Ik vind ook totaal onnavolgbaar hoe je dingen moet vinden. Waarom moet ik bij een moederbord het sockettype weten. Dat is leuk voor nerds van het type Jeroen de Jager, Egslim :) , maar normale mensen communiceren toch niet over hun moederbord aan de hand van het socket-type. Ook zoiets. Vista klaagde over de ATK101 ofzo. Dus zoeken bij Asus, vind je niks. Collega van me, zelfde moederbord, vindt ineens iets op een Duits forum van Asus, een ftp link naar ftp.asus.com. Dus het staat er wel, maar je vindt het niet. Al deze en nog veel meer kritiekpunten, helaas is Asus er niet uniek in. Maar ze hebben het wel. Inderdaad, brakke site. groetjes Ed
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:42675c92d5="bbbb"]Elke keer erger ik me weer kapot aan de dikke stront snelheid van de site van asus. Wat denken ze daar wel niet, drivers downloaden met 5kb/s. Haal zo meer is 50mb binnen. Ik vind de support van Asus zwaar slecht, en mijn volgende moederbordje wordt ook zeker een andere. Dat komt alleen maar door die website. Tjee ze verdienen miljoenen euro's maar dat kleine beetje geld voor een normaal werkende website is teveel gevraags? Ik ben schijtziek van hun support. :evil:[/quote:42675c92d5]Ik erger me er ook mateloos aan. Ik wil binnenkort een nieuwe PC aanschaffen, dus dat is veel vergelijken van moederboarden. Maar snel iets opzoeken op de Asus site is er dus ook niet bij. Geen Asus dus meer voor mij.
Link naar reactie
[quote:397c5572c3="Japie III"]Wat dacht je dan van de site van gigabyte?? Da's echt waardeloos. Een bios update van nog geen 2 mb. doet ie 3 uur over!! Daar erger ik me aan... :evil:[/quote:397c5572c3] nou, ik download anders op dikke snelheid bij gigabyte, i.t.t. asus .. waar alleen het laden van de frontpage al 2 minuten duurt, en eer je de driver gevonden hebt, ben je 10 minuten verder. Het downloaden gaat op 20-30kbs .. leuk voor iemand die 20mbit heeft (hiero) waar het op 17mbit in zijn huisje binnen stroomt :| .. maar ik haal ze tegenwoordig van Usenet af =) .. gaat het een stuk (1.5-1.9mbs) sneller =)
Link naar reactie
[quote:75839b2249="FTI"]Verander de titel anders in het grote asus bash/flame topic? :lol: Waarom zou je drivers van asus nodig hebben? Haal ze gwoon van de chipsetfabrikant, vaak ook nog meer up2date 8) ...[/quote:75839b2249] Inderdaad. Die zogenaamde 'officieele' drivers van Asus (en andere fabrikanten) lopen vaak een eeuwigheid achter op de 'normale' (non-beta) releases die de chip-fabrikanten zelf leveren. Dat had ik ook ontdekt toen ik drivers voor mijn grafische kaart van Asus zocht. Je 'mist' dan misschien de Asus-specifieke tweaks, maar voor de rest heb je wel een goede gecertificeerde driver ... Het zoeken van drivers en de download-snelheid is bij meer fabrikanten niet bepaald 'snel' te noemen. Overigens : Asus en anderen hebben ook lokale sites in Europa. Dat scheelt best wat in snelheid wat downloaden betreft. De verbinding naar landen als Korea/China/etc is gewoon slecht (soms afhankelijk van je ISP) dus dat hoeft echt niet alleen aan Asus & co te liggen. Pak deze dan eens : http://www.asuscom.de/ of http://nl.asus.com/
Link naar reactie
[quote:8d063d1cf8="Japie III"]Wat dacht je dan van de site van gigabyte?? Da's echt waardeloos. Een bios update van nog geen 2 mb. doet ie 3 uur over!! Daar erger ik me aan... :evil:[/quote:8d063d1cf8] Vreemd dat juist de beste moederborden zon slechte online service hebben. Asus en Gygabyte zijn toch wel 2 van de beste van de laatste tijd . MSI ,Epox en Abit zijn toch veel minder de laatste tijd ,heb ik het gevoel
Link naar reactie
[quote:59a2de3d56="rsweres"]Heb ook een asus plankie in m'n systeem zitten, aan bios-update doe ik niet..ook niet nodig als het gewoon goed functioneert, XP al 3 jaren op volle toeren draaien...geen centje pijn overigens. :lol:[/quote:59a2de3d56] 3 jaar ? omfg .. ik krijg het niet eens voor mekaar om hem 3 maanden stabiel te laten draaien haha .. naja, komt mss wel omdat ik vanalles (programma's) uitprobeer enzo :P
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...