Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

Ik heb zojuist de [url=http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=61415]FAQ voor Folding@Home[/url] op Wetenschapsforum.nl gepubliceerd. Hier vind je alles wat je moet weten voordat je begint, nuttige weetjes als je net begonnen bent en interessante achtergrondvragen over het project. Ik ben nog even aan het denken hoe ik dit eventueel kan omvormen naar phpBB formaat voor C!T, maar de link werkt natuurlijk ook. :)
Link naar reactie
:( Ik hoop dat kuip met meer dan alleen een PS3 vouwt. Ik vouw met een X1950Pro, een dualcore laptop en af en toe met een desktop. Misschien is een A64-3000+ niet snel genoeg om de X1950Pro vol aan het werk te houden. Ik zie de CPU continue op 100% staan tijdens GPU-folding. Misschien moet ik de 3000+ maar eens flink gaan overklokken... :roll:
Link naar reactie
[quote:3c7db1a48d="Jeroen de Jager"]:( Ik hoop dat kuip met meer dan alleen een PS3 vouwt. Ik vouw met een X1950Pro, een dualcore laptop en af en toe met een desktop. Misschien is een A64-3000+ niet snel genoeg om de X1950Pro vol aan het werk te houden. Ik zie de CPU continue op 100% staan tijdens GPU-folding. Misschien moet ik de 3000+ maar eens flink gaan overklokken... :roll:[/quote:3c7db1a48d] Misschien een upgrade maken :wink: http://tweakers.net/pricewatch/117079
Link naar reactie
Ja daag, daar zit nu een 7900GTX in en hij staat ook lang niet altijd aan. F@H systemen draaien voorlopig nog op het werk. Daar heb ik niet zo'n last van het lawaai en het stroomverbruik. Ik krijg overigens nu een presentatie van Mike Houston van de Stanford University over General Purpose Computation on GPU's dus ik ben benieuwd wat de R600 voor F@H gaat doen..:-)
Link naar reactie
In het afgelopen nummer en op de website van Computeridee stond een artikel over distributed computing en folding@home, met o.a. een oproep om namens Computeridee mee te gaan vouwen bij DPC (van tweakers.net). [url]http://www.computeridee.nl/page.jsp?rubriek=1719376&id=1929548[/url] Misschien een ideetje om het aantal actieve vouwers op te krikken? :wink:
Link naar reactie
[quote:bfe265c992="Jeroen de Jager"]Eildert (egslim) is bezig met een artikel over F@H en de performance van verschillende processors (CPU, PS3, GPU). Komt goed dus..:-)[/quote:bfe265c992]zou mooi zijn als hij dan ook verwijst naar 'ons' initiatief hier op het forum, zodat mensen ook mee gaan doen bij ons :wink:
Link naar reactie
[quote:616b6fbfec="Jeroen de Jager"]Eildert (egslim) is bezig met een artikel over F@H en de performance van verschillende processors (CPU, PS3, GPU). Komt goed dus..:-)[/quote:616b6fbfec] Daar zou ik heel blij mee zijn ! Dat systeem ging helaas niet door :x :x Hans PS Als ik een snellere heb vouw ik af en toe weer bij jullie mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...