Ga naar inhoud

Onderwerp profielwerkstuk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Voor mijn profielwerkstuk wil ik (en een vriend) graag iets doen met Techniek/Computers En dan graag iets praktisch, bijvoorbeeld: bouw een ...... Ik heb als profiel NT met BIO en informatica, zijn er mensen die een leuke suggestie hebben voor een onderwerp? (mocht het niet helemaal praktisch zijn, toch posten!!) Bvd! FTI :wink:
Link naar reactie
Een ideetje dat volgens mij zeer hoog gegrepen is....ik leg het even uit: Je zorgt dmv tientallen ballonnen met helium (of iets anders dat vliegt :)) dat je een stijgende kracht hebt die een draadloze camera kan laten opstijgen. (zo dat die camera een mooie lucht-film kan maken) Het technische gedeelte is dat je de zender en ontvanger van de camera moet aanpassen/ombouwen voor de afstand (in hoogte) Zo heb je dus een technisch aspect én een mooi filmpje (je kan vanaf de grond ook nog filmen) Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :wink: Het grote nadeel: maar eenmaal uitvoerbaar, want die camera vliegt ver weg :lol: maar daar moet wel iets op te vinden zijn...(ballonnen lek schieten met sniper?)
Link naar reactie
Je zou eens contact op kunnen nemen met een universiteit in de buurt (Utrecht in jullie geval). Ik heb toen ik nog studeerde ook scholieren begeleid die een profielwerkstuk op de uni hebben uitgevoerd. edit: ik zie dat dit wel mogelijk is maar dat je dan wel al een uitgewerkt idee dient te hebben: http://www1.phys.uu.nl/studiekiezers/profielwerkstuk/ .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...