Ga naar inhoud

sony hdr cx 730e


Aanbevolen berichten

LS, Sinds kort ben ik in bezit van hdr cx 730e, echter pinnacle studio 16 ultimate herkent mijn camera niet. Wanneer ik mijn digitale fotocamera (canon 400D) aansluit via usb kabel dan wordt de camera wel herkend. De software van hdr cx 730 is wel geinstalleerd. Wie o wie kan m ij uit de brand helpen?? Mijn computer: Intel I 7 CPU 860 2.80 GHz. Interne geheugen 4 GB. Win 7 64 bits besturingssysteem. videokaart GeForce T220. C station 120GB en voor videobewerking 1TB. Ik ben ten einde raad wie kan mij uit de brand helpen?? met vr. groet klavertfour
Link naar reactie
Ik heb dezelfde camera en deze heeft inderdaad alleen maar een sd kaart Ik haal alles van de kaart af en dat gaat prima. Nadeel is wel als je lange stukken opneemt die langer zijn dan pakweg 15 minuten. Dan maakt de camera een nieuw bestand aan, deze sluit naadloos aan op op de vorige opname. Het beeld dan in die overgang zit een drop out in het geluid van ongeveer een seconde. Dan heeft het binnenhalen via de Sony software wel zin, die repareert de audio dropout. nadeel dat het sony programma geschreven is voor 32bits en het erg traag is als je het gebruikt op 64bits. Overigens heb ik een i920 processor en ook windows 7 64bits en een geforce kaart. Bij mij wordt de camera wel herkent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...