anoniem Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Goedendag, voor mijn vader ben ik bezig een nieuwe computer samen te stellen. Hij gebruikt hem ook om video mee te bewerken (geen hd). Nu ben ik uitgegaan van de allround pc configuratie van oktober op hardware.info Daar zitten oa de volgende componenten in: Gigabyte GA-A75M-UD2H AMD A8-3870K 8 GB (2x 4 GB) DDR3 Seagate Barracuda 7200.14 1TB Verder wil ik daar nog de best geteste SSD (128 GB) van plextor in laten zetten, voor windows 7 home premium. Nou vraaag ik mij af of we er een videokaart in moeten zetten of dat de gpu op de processor genoeg is? Graag jullie op- of aanmerkingen. Met vriendelijke groet, Maurice Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2012 Welke videobewerkingssoftware (naam + versienummer) is vader van plan te gaan gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2012 Hij gebruikt momenteel Studio 11, maar wil met de tijd over gaan naar een nieuwe versie van Studio. Waarschijnlijk Studio 16. m vr gr Maurice Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2012 Bij HD videobewerking kan een nVidia GeForce kaart (met CUDA) wel zin hebben, maar als het geen HD is hoeft dat dus niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen