anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Zit met een vraag. Een week geleden downloadde ik de 'trial' van Pinnacle 16. Na een week bedacht ik Pinnacle zelf te kopen (vandaag dus) en zag hem in de winkel liggen. Kopen dus. Thuis geïnstalleerd, maar hij blijft nog altijd 'trial' aangeven als ik hem open. Daarna ALLES van Pinnacle van de harde schijf gegooid en de boel opnieuw geïnstalleerd. Zelfde probleem. Wat moet ik hieraan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Had je Pinnacle 16 Plus wel geregistreerd en geactiveerd? Zie hierover de site van [url=http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx?vendor_id=1&langue_id=6&locale_code=&PixieTool=&email=&product_id=0&ids=]Pinnacle.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Het was volgens mij wel geactiveerd en geregistreerd. Dat heb ik ook met de echte versie gedaan. Hoe kan dit opgelost worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Bij nader inzien: heb nooit een 'paspoortnummer' ervoor gehad. Hoe zou ik het op kunnen lossen (hoop dat dit kan want het was veel geld in de winkel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Had je nog wel op die Vragen over Unlock en Bestelgeschiedenis geklikt? Kun je nog wel inloggen op je Pinnacle account? Heb je nog geprobeerd de Activation Key handmatig in te typen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 1. Ik sta standaard 'ingelogd'. In dat scherm zie ik ook de door mij geïnstalleerde trial(s) staan. In het rijtje van Pinnacle-producten staat zowel de trial als mijn geïnstalleerde versie zwart. ik heb ook geprobeerd de activation key handmatig in te tikken. Maar zou het ook dit kunnen zijn: de trial is 30 dagen geldig. Misschien gaat ie over 30 dagen (21 november in mijn geval) van mijn systeem en gebruikt ie dan de echte versie (van de dvd)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Ik ben aan het zoeken geweest bij Pinnacle zelf, de trial dus nog steeds en kwam hier: bij 't vraagteken (?) en dan 'product activeren en registreren'. Zou dat het misschien kunnen zijn? Moet ik daat de code intikken van mijn cd hoesje en wordt 't dan (eindelijk) de gewone versie?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Dit probleem is nu opgelost. Ik moest het nog registreren en activeren bij wat ik hierboven tikte. Deze topic kan gesloten worden. Iedereen bedankt voor advies. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen