Ga naar inhoud

Vlc Media Player speelt geen geluid meer af


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik zit met het volgende probleem, namelijk; VLC Media Player speelt plotseling geen geluid meer af als ik een film wil kijken. Dit werkt bij zowel een ISO als VTS bestand niet meer. Het vreemde is, dat ik sommige films, afgelopen week nog wél met geluid heb kunnen afspelen. Ik heb overigens nog een ander probleem. Dit betreft het afspelen van Video TS bestanden. Dit werkt namelijk niet. Op alle laptops en pc's in huis is dit wel mogelijk, maar als ik een film op mijn laptop download, moet ik de film in 4 delen afspelen terwijl het ook gewoon mogelijk moet zijn om een video TS bestand af te spelen zodat de film in 1 geheel afgespeeld wordt. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen maken wat mijn probleem is, en dat iemand mij hiermee kan helpen. Het voornaamste probleem is overigens het geluid. Want een film zonder geluid afspelen is erg vervelend. Groeten, Jordy
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ok ik had gisteren dit euvel en ondanks dat ik de defecte VLC dëinstalleerde en een nieuwe versie gedownload en geinstalleerd had deed deze ook niets. Het volgende :ik ging naar >Uitvoeren-regedit.. dan register editor >bewerken Zoeken op VLC (steeds opnieuw F3 indrukken en verwijder alle sleutels en key's met VLC in de naam......zolang tot er niets meer gevonden en te verwijderen is,dat was circa 15 minuten... Daarna sloot ik het register en installeerde opnieuw de VLC.exe.. Ik denk dat er een dll reg-file defect was van de player die daarom niet meer werkte.Hij hield er gedurende een MP3 nl gewoon mee op... Als je dit meemaakt en een andere player(windows mediaplayer of BS player)werkt wel ligt het nl NIET aan je PC :wink: :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...