Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voor mijn nieuwe camera de Lumix GH2, die werkelijk prachtige full HD videos maakt, wil ik wat later een 3D lens kopen. Op het internet ging ik alvast kijken. Tot mijn verbazing vond ik een filmpje op you tube, dat ik in 3D kan zien, zonder dat mijn pc scherm 3D kan weergeven. Laat staan, dat ik daarvoor een aparte bril gebruik. Hoe kan dit ? http://www.youtube.com/watch?v=CoZfQoXRCx4
Link naar reactie
Hoe weet je dat je het in 3d ziet, volgens mij zie ik het in 2d via jouw link? Voor 3d is het absoluut nodig dat ieder oog een verschillend beeld ziet, dat kan of door een brilletje te gebruiken dat daarvoor zorgt of een auto-stereoscopisch scherm te gebruiken dat daarvoor zorgt, een andere mogelijkheid is er blijkbaar niet.
Link naar reactie
Wellicht begrijpt ts niet helemaal wat de kreet 3D daadwerkelijk betekent, het filmpje toont een mooie diepte werking als gevolg van de grote beeldhoek van de lens maar het is geen 3D. Als het wel 3D was geweest had ik door mijn hoofd te draaien tov het scherm nl onder een andere hoek de kerk ingekeken en dat is toch echt niet het geval. De opname is gemaakt met een groothoeklens, das wat anders dan 3D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...