Ga naar inhoud

Quicktime (MOV) bewerken (edit)


Aanbevolen berichten

Hallo, [b:21ab761191]Met welke software kan ik een QuickTime Movie (H264) bewerken (beeld + geluid >>> knippen en plakken etc)..... en zien en horen wat ik aan het doen ben.[/b:21ab761191] Ik heb VirtualDub 1.9.11, maar die lust geen QuickTime. Is er misschien een nieuwere versie die wel QuickTime aan kan (evt met plugin of zo???) Ik lees daar wel iets over op internet, maar ben bang voor virussen om zomaar ergens een plugin vandaan te halen). Ook heb ik Adobe PS, maar daar hoor ik geen geluid en kan dat (geluid) ook niet bewerken. Ook heb ik VLC, maar dat is(toch) alleen maar een player en geen editor? Ik HAD een trial (30 dagen) van SoundForge Pro 10, die kon wel QuickTime aan en editen, maar de key is verlopen en opnieuw installeren daar trap ie niet in (blijft zien dat ie "ooit" is geïnstalleerd blijkbaar) [b:21ab761191]Is er ECHT niet iemand met advies.....???? :( (en: zit ik wel in het juiste forum ???)[/b:21ab761191]
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Een legale versie kopen dan van Soundforge lijkt me een prima oplossing. Je zegt dat dat programma prima doet waarvoor je het wil gebruiken dus dat lijkt me het geld wel waard dan. En @hierboven: inderdaad is illegaal downloaden van software geen advies wat hier wordt geaccepteerd. Daarbij komt, groot risico dat je vervolgens met een hoop spyware op je pc zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...