Ga naar inhoud

Geluid loopt achter!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb een probleempje met het geluid bij het omzetten (converteren) van films in HD kwaliteit. Het geluid begint bij het begin gewoon goed, maar na een tijdje, dan gaat het geluid achter lopen. Dit kan na een uur al wel 5 seconden zijn! Wat nou zo vervelend is, is dat ik met elk programma dat ik hiervoor gebruik, en elke soort codec, Hetzelfde probleem voorkomt. En nu wil ik Transformers 3 gaan omzetten, maar ik wil wel dat het geluid gewoon goed blijft lopen. Hier nog wat details: MKV naar AVI (voor de ps3) FULL HD naar FULL HD (blijft het zelfde) Van DD 5.1 naar DTS 5.1 (weet het niet zeker) De film is 10 GB En ik werk met AVS-Video converter. Verder heb ik 4GB geheugen DDR-3, Core 2 duo 2.4GHZ processor, en een videokaard van 128MB. En ik download liever niet een andere converter, maar als het moet, dan wel. Ik hoop dat jullie weten wat er mis is, en alvast bedankt. Groetjes.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik denk dat je probleem veroorzaakt wordt door het aantal beelden/sec. Als je originele film bv 25 beelden/sec is en de nieuwe maar 24,6 beelden per sec is en het geluid blijft onaangeroerd, dan gaat het steeds meer achterlopen. Heb je al eens een converter als formatfactory gebruikt? (Soms lost een andere converter veel problemen op)
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Nu krijg ik opeens wel andwoord? maarja, geeft niks :wink: maar het probleem is inmidels al opgelost. ik had nu nog wel een andere vraag: ik maak games (of eigelijk kopieër ik ze, niet doorvertelen :wink: ) en ik zit daar even in vast. en ik weet dat dit niet de juiste categorie is, maar waar kan ik deze vraag dan stellen? het gaat namelijk over 3D opjecten (.obj) in 3D MAX, en die zijn grijs en saai omdat ik het bestand dat hen kleur moet geven er niet bij kan zetten ( dat bestand heet een .mtl bestand). en ik heb me al suf gezogt en vanales geprobeerd, maar kom er niet uit. dus waar kan ik deze vraag stellen? tog nog bedankt voor julie reacties, en alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...