anoniem Geplaatst: 4 februari 2012 Delen Geplaatst: 4 februari 2012 Ik zou graag mijn verzameling Blu-Ray's op mijn harde schijven willen hebben als image. Nu heb ik Nero 10 maar heb geen idee hoe ik zoiets aan moet pakken, kan iemand mij daarbij wat aanwijzingen geven? Alvast bedankt, Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2012 Je hebt er wel een blu ray brander inzitten? Volgens mij is Blu ray onder nero vanaf versie 11 pas beschikbaar. Kost je wel gigantische schijf ruimte overigens ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2012 ja ik heb een Blu-Ray brander en versie 10 van Nero kan Blu-Ray's branden. Schijfruimte geen probleem. Mij lijken 8 schijven van 2 Tb in een server voldoende. Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2012 Als de beveiliging van de blu ray niet in de weg zitten, kun je toch gewoon in nero kopie van blu ray disk kiezen en dan als recorder "image recorder" selecteren en daarna de lokatie op de hd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen