Ga naar inhoud

Mini DV naar pc en dan naar dvd zonder kwaliteitsverlies


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat adviseren jullie dan om mijn MiniDv filmpjes over te zetten naar mijn pc en dan naar een door de tv geaccepteerde file zonder al teveel kwaliteitsverlies. Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van overzetten van filmpjes dat is inmiddels denk ik wel duidelijk. Het hoeft niet per se naar dvd, maar wil het wel op de tv kunnen bekijken.
Link naar reactie