Ga naar inhoud

DVD rippen en converteren naar MKV


anoniem

Aanbevolen berichten

Best mensen, Ik zoek me suf op google naar een goed en snel programma dat mijn DVD`s snel kan rippen en converteren naar MKV formaat. Aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Wat is nu het beste all in one pakket voor dit soort dingen wat ik kan aanschaffen? Moet wel de mogelijkheid hebben ook in MKV formaat te kunnen converteren. Zat bijv naar WinX DVD ripper platinum te kijken maar daar staat geen MKV formaat aangegeven. Als iemand goede ervaringen heeft met een prgramma hoor ik het graag. Alvast bedankt. :wink:
Link naar reactie
Dit lijkt het wel te doen? ;http://www.videohelp.com/tools/AutoMKV De truuk is de h264 licentie, die is niet gratis en zal door een "officieel" programma betaald moeten worden, de programmaas die dat niet doen moeten op een andere manier de video zien te coderen tot h264, deze doet dat door nero te gebruiken.( of wme voor vc-1 codering) Het schijnt geen eenvoudig programma te zijn maar wel een met volledige controlle, houd ook rekening met de systeem eisen van h264 coderen, zonder een sterke cpu kan het laaaaaang duren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...