Ga naar inhoud

Hulp gezocht bij het bewerken van een video_ts file


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een bestand (een serie) op mijn computer staan. Dit is een video_ts map (er is geen audio_ts map). Hierin staan de volgende files: Video_ts.bup Video_ts.ifo Vts_01_0.bup Vts_01_0.ifo Vts_01_1.vob t/m Vts_01_5.vob Dit houd dus in dat de serie er niet in losse afleveringen op staat maar dat ze je ze allemaal achter elkaar afspeeld. Nu zou ik graag willen dat ik een menu heb waarin ik de verschillende afleveringen kan selecteren. Dit geheel inclusief menu waarin ik de afleveringen seleceer wil ik dan branden. Ik kan nergens op het internet een vergelijkbaar geval vinden dus hulp is zeer welkom. Nu heb ik wel gelezen dat je het hele bestand kan converten naar andere bestanden maar dat de kwaliteit dan erg naar beneden gaat. Dit zou ik graag willen voorkomen. alvast bedankt
Link naar reactie
Je zult de dvd structuur moeten editten in een dvd-edit programma. Als de dvd structuur nu geen menu ed heeft dan is dat in het edit programma toe te voegen. Weet je wel zeker dat er geen menu is? , heb je de map al afgespeeld met een software dvd speler zoals bv Cyberlink PowerDVD? Het bestand welke je moet openen om de hele dvd als geheel af te spelen is het VIDEO_TS.IFO bestand Voorbeeld van een dvd-edit programma is bv TMPGenc DVDauthor maar er zijn er vele. Een goed dvd edit programma hoeft de dvd niet opnieuw te coderen zodat er , in principe, geen kwaliteits verlies plaatsvind maar dit moet je wel expliciet zo instellen. De optie heet meestal "do not re-encode" oid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...