Ga naar inhoud

dvd bestanden op bluraydisc branden?


Aanbevolen berichten

Hallo forummers,ik wil graag weten of het volgende mogelijk is... Ik heb door de jaren heen films gemaakt van vakanties,geboorte van mijn kinderen enz. Ik heb dus een aantal dvd schijven in de kast liggen en zou die het liefst op 1 bluraydisc willen branden,(bijvoorbeeld 4 dvd schijven op 1 bluray disc ) is dit mogelijk en zo ja waar kan ik informatie vinden hoe ik dat moet doen. Heb gegoogeld maar kon er ( nog ) niets over vinden. Ik heb er eerder al eens iets over gevraagd en toen werd er wel gezegd dat het kon maar niet hoe ik het moest doen. Ik hoop dat iemand mij hier mee wil helpen en wacht uw antwoorden af, Mvgr, Pierre
Link naar reactie
Hallo bedankt voor jullie reactie,ik ben inmiddels aan het testen geweest maar ik vind de handleiding wel wat lastig in het engels en beknopt... (multiAVCHD) Ik heb 2 dvd's samen tot een bestand kunnen maken die geschikt zou moeten zijn om op een bluraydisk te branden maar weet niet zeker of ik de juiste instellingen gebruik. Is er misschien ergens een handleiding in het nederlands te bekijken? dit ook ivm het maken van menu's alvast bedankt, Pierre
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...