Ga naar inhoud

firewire naar usb


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor het geval je denkt "ik probeer het gewoon" , een protocol als usb en firewire zijn totaal niet compatibel en ze hebben ook verschillende spanningen op de diverse pennen. Als je zo'n verloopje zou aan sluiten is er een reële kans dat je of je apparaat of de bus in laptop opblaast. Niet doen dus. In jouw geval is er , voor zover ik weet ,geen oplossing met een "verloopje". De enigste oplossing die ik zie is de analoge uitgang van je camcorder gebruiken icm een usb videograbber die te kust en te keur worden aangeboden door de elcheapo merken als sweex,sitecom,trust enz enz Of dat de oplossing is die je wilt weet ik niet, je verliest behoorlijk wat kwaliteit en vooral opname en bewerking gemak van de digitale dv-stroom die uit je camcorder komt en ruilt deze in voor een niet al te beste analoge video stroom uit een goedkope usb grabber. Die apparaatjes werken vaak alleen met de bijgeleverde software en die is vaak, op zijn zachts gezegd, hopeloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...