Ga naar inhoud

klank stopt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hello, Ik heb met adobe premiere elements 9 een video gemaakt met ook foto's tussen en met geluid.(mp3 en ook met wav ) Alles werkt goed. Alleen stopt het geluid 2maal een fractie van een seconde in een video van + - 3 min. lang Het is altijd op hetzelfde tijdstip na + -15sec en na + -1min 10sec. Ik zie aan de lopende baar wanneer het zal gebeuren. Wie kan een tip geven om dat op te lossen. Dank.
Link naar reactie
Dag, Ja dat was het . -Nog een paar vraagjes , ik ben nog nieuw met dat programma. Het renderen hoe start je dat juist (met welke knop) -Mijn webdvd staat nu op mijn site , Als de video ten einde loopt komt het start scherm weer in beeld,waar kan je dat afzetten en of dat deuntje uitzetten , de knoppen zijn niet meer aanklikbaar. Juist zoals bij het starten is het ook zo , ik kan niet meer stoppen en ben verplicht de video te starten Ik hoop dat ik een beetje duidelijk was. Dank.
Link naar reactie
Het gedrag van een video op een website zit ingebakken in de website. Hoe het eea werkt is afhankelijk van het type video dat je publiceert maar voor bv windows media die op de site word geopend in een ingebedde windos media player(dus een spelertje op de website ipv dat windows media player de video opent onder windows) kun je bij het maken van de site opgeven hoe de player zich moet gedragen en wat hij wel en niet mag/moet doen. Zo kun je de video automatisch laten beginnen met spelen,of juist niet, zoeken in de video verbieden, of juist niet, aan het eind terugspoelen, of juist niet enz enz Je zult dus naar het maken van de website moeten kijken, afhankelijk van hoe je dat doet zul je ergens de instellingen moeten veranderen die gebruikt worden bij het openen van een videofile op de site. Kijk bv naar deze : http://www.franksemails.com/video/french_attack_dogs.wmv.html in je browser is ergens de optie "pagina bron" in firefox onder beeld/paginabron in IE onder Beeld/bron Er opent zich een kladblok waarin in html de website word weergegeven dus de code die de website maakt. Als dat bij het voorbeeld doet vind je ergens in de kladblok text: [code:1:a17f2fd47b] <!-- begin embedded WindowsMedia file... --> <OBJECT id='mediaPlayer' width="320" height="285" classid='CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95' codebase='http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701' standby='Loading Microsoft Windows Media Player components...' type='application/x-oleobject'> <param name='fileName' value="french_attack_dogs.wmv"> <param name='animationatStart' value='true'> <param name='transparentatStart' value='true'> <param name='autoStart' value="true"> <param name='showControls' value="true"> <param name='loop' value="false"> <EMBED type='application/x-mplayer2' pluginspage='http://microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' id='mediaPlayer' name='mediaPlayer' displaysize='4' autosize='-1' bgcolor='darkblue' showcontrols="true" showtracker='-1' showdisplay='0' showstatusbar='-1' videoborder3d='-1' width="320" height="285" src="french_attack_dogs.wmv" autostart="true" designtimesp='5311' loop="false"> </EMBED> </OBJECT> <!-- ...end embedded WindowsMedia file --> <!-- begin link to launch external media player... --> <br> <a href="french_attack_dogs.wmv" style='font-size: 85%;' target='_blank'>Save to disk (right-click->save target as)</a> <!-- ...end link to launch external media player... --> [/code:1:a17f2fd47b] met wat fantasie kun je zelf wel enigszins zien wat welke instelling doet, bv : <param name='autoStart' value="true"> laat de video automatisch starten met spelen.
Link naar reactie
Dag, Uw gegeven code werkt perfect zoals ik wou. Een vraagje: hoe kan je dat schutterig beeld (zwart kader) kwijtraken als je scrolt , dan gaat het frame een beetje neerwaarts mee. N.B.: Dat is de code van mijn vorige webdvd. Die laat zich niet veranderen met een <param name='autoStart' value="true"> of nog andere parameters, (denk ik , of wel? - ik heb het getest) Het zal zo zijn zoals je zegt afhankelijk van het type video . code : <object classid='clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0' width='640' height='485' id='flashdvd' align='middle'> <param name='allowscriptaccess' value='samedomain' /> <param name='movie' value='flashdvd.swf' /> <param name='quality' value='high' /> <param name='bgcolor' value='#4b4b4b' /> <param name='allowfullscreen' value='true' /> <param name='wmode' value='transparent'/> <embed src='flashdvd.swf' quality='high' bgcolor='#848484' width='640' height='485' name='flashdvd' align='middle' allowscriptaccess='samedomain' allowfullscreen='true' wmode='transparent' type='application/x-shockwave-flash' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' /> </object> Veel dank voor de goede uitleg.
Link naar reactie
Voor je probleem van het meescrollend kader in een frame kan ik je niet verder helpen, ik weet aardig wat van video en dus ook wel een beetje hoe dat zit met video op een website maar van websites ontwerpen in het algemeen heb ik geen drol verstand :lol: Mijn gok is dat het niets met de video te maken heeft maar een render kwestie van de website zelf, ik kan het ook volkomen mis hebben. Het best ga je met deze vraag naar het forum Internet/webdesign , daar is ongetwijfeld wel iemand aanwezig die je verder kan helpen. Tip: geef in je vraag aan om welke website het gaat zodat anderen kunnen ervaren wat precies je probleem is, het kan ook nog zomaar een lokaal probleem zijn wat zich alleen afspeelt op jouw pc/browser.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...