Ga naar inhoud

klank stopt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hello, Ik heb met adobe premiere elements 9 een video gemaakt met ook foto's tussen en met geluid.(mp3 en ook met wav ) Alles werkt goed. Alleen stopt het geluid 2maal een fractie van een seconde in een video van + - 3 min. lang Het is altijd op hetzelfde tijdstip na + -15sec en na + -1min 10sec. Ik zie aan de lopende baar wanneer het zal gebeuren. Wie kan een tip geven om dat op te lossen. Dank.
Link naar reactie
Dag, Ja dat was het . -Nog een paar vraagjes , ik ben nog nieuw met dat programma. Het renderen hoe start je dat juist (met welke knop) -Mijn webdvd staat nu op mijn site , Als de video ten einde loopt komt het start scherm weer in beeld,waar kan je dat afzetten en of dat deuntje uitzetten , de knoppen zijn niet meer aanklikbaar. Juist zoals bij het starten is het ook zo , ik kan niet meer stoppen en ben verplicht de video te starten Ik hoop dat ik een beetje duidelijk was. Dank.
Link naar reactie