Ga naar inhoud

Geen geluid na converteren in vlc


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor school moet ik een filmpje maken. En die camera die ik mee kreeg die werkt met van die bandjes. Dus ik later op school vragen hoe je daar nou een bestand van kunt maken wat je in windows movie maker kunt bewerken (dus achter mekaar zetten tot een leuk filmpje) Dus toen heeft een leraar tegen mij gezegd dat moet je in vlc converteren. Het is een dv bestand en dat moet naar mpeg geconverteerd worden. Nu heeft die leraar dat dus voorgedaan hoe dat dus moet en dat ging gewoon goed bij 1 filmpje. Maar nou doe ik het thuis op mijn pc en dezelfde stappen (welke ik hieronder zal posten) en dan speel ik het filmpje daarna af in windows media player en dan heb ik geen geluid. Dus wat doe ik fout Verbaasd 1: Ik open vlc. 2: Dan voeg ik het bestand toe 3: dan klik ik bij media converteren/opslaan aan. 4: dan klik ik bij profiel: video -MPEG-2+MPGA(TS) aan. 5: bij doelbestant zoek ik de map op en geef het bestand de naam vlctest.mpeg. 6: en dan op opslaan en start. Precies zoals ik het opgeschreven heb. Maar bij het afspelen heb ik geen geluid dus is er iemand die verstand van zukswat heeft ? Groet: Marike
Link naar reactie
:hmmm: Even googelen en wat prutsen en downloaden en veel gedoe verder. . . Heb het programma Any Video Converter gedownload en daar lukt het wonderwel mee :D Voordat ik naar die leraar was geweest had ik al 1000000 dingen geprobeerd en weer gedestaliniseerd omdat het niet werkte en nu doet de 2e download het gewoon goed. Dus wat mij betreft kan dit onderwerp naar de prullenbak verplaatst worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...