Ga naar inhoud

Video camera niet herkend


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is een JVC GR DF 420E op Windows7 64 bits. Ik heb inmiddels ook contact met Dell omdat de fire wire stekker zo los in de verbinding zit dat je hem er bijna uit kunt blazen. Men heeft een nieuw moederbord aangeboden maar dan ben ik mijn PC een week of 2 kwijt dus nu komt er een monteur langs (tegen geringe vergoeding :? )
Link naar reactie
JVC heeft wel vaker een verbindings probleem met video programma's, maar waarschijnlijk heb je dit probleem omdat windows 64 bits is. Neem contact op met JVC of ze 64 bits ondersteunen. Ik had dat zelfde probleem met mijn (vorige) Canon hg 20. Die werd wel onder 32 bits herkent maar niet onder 64 bits. Canon had geen plannen om er een driver voor te maken, dus heb ik hem ingeruild voor een Sony HDR 520VE en die is nog beter ook.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb uiteindelijk toch JVC gebeld en kreeg de supertip om een oudere fire wire driver te gebruiken (zie http://www.youtube.com/jvcnederland#p/f/17/BHeE6aUlJ2M) dit werkt prima! Alle lof voor JVC! (mijn probleem werd overigens eigenlijk veroorzaakt door een verkeerd gemonteerde firewire aansluiting)[b:6153fcdec1][/b:6153fcdec1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...