Ga naar inhoud

drivers


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een nieuwe pc windows 7 64 bit. Gebruik het programma Adobe Premiere Pro CS5. Ik heb een film gemaakt en wil deze exporteren naar DVD. In het menu staat dit echter niet aangegeven en dat zou wel moeten. Nu heb ik een LG brander en was zoekende naar website LG of mogelijk andere drivers geInstalleerd moeten worden. Ik kwam hierop> http://driverwhiz.com/drivers-en?brand=LG&logo=LG&subid=1001-pt-en-10000001373&gclid=CKWppPW8waMCFYKY2AodZ1aEcQ Is dit betrouwbaar .......of is het weer shit.
Link naar reactie
Bedankt voor deze link. Heel duidelijk en bij premiere cs5 werkt het nauwelijks anders. Aan het eind van de bewerking klik ik op controleer project. Geen fouten. Dus dan maar klikken op build en inderdaad lijkt het of het brandproces begint. Maar dan wanneer initializing begint, loopt het programma vast en krijg ik de mededeling Build Pocess not responding. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn ..........
Link naar reactie
Dit doe ik File export format mpeg2 hdtv 720p 25 pal Zelfs als je deze upload naar youtube krijg je mooi beeld. (hier bv http://www.youtube.com/watch?v=F4FRe61eoMQ) Moet je hem wel in youtube op 720 zetten rechtsonderin Dan krijg je een file met audio op hoge kwaliteit. Maar let op!!!!! Zet wel in de export settings (video tab) Quality op 5, deze staat standaard op 4. Waarom? geen idee.
Link naar reactie
Heb je filmpje bekeken en vond het prachtig. Mijn moeder is in Praag geboren en heeft haar jeugd daar doorgebracht. Ik heb het fimpje diverse keren bekeken en het werd steeds mooier. Kwaliteit valt niets op aan te merken. Dit soort filmpjes maak ik altijd in flash. Inmiddels heb ik al een bestand gemaakt en probeerde dit te branden met mijn brandprogramma ..cyberlink.. maar dat lukte weer niet. Ik begin vermoedens te krijgen, dat dit programma niet deugt. Misschien een een trial van Nero installeren en kijken, of het daarmee wel lukt.
Link naar reactie
Onlangs maakte ik een filmpje van 17 minuten. Het flash bestand is 89 Mb. De kwaliteit is goed. Als ik hetzelfde filmpje opsla als Mpeg2 720p dan is het bestand 1200 Mb. Kun je niet met elkaar vergelijken. Kun je ook je project vanuit encore branden met Cyber ? Als ik dat probeer, dan lijkt alles goed te gaan, tot initializing begint..........bij 14% loopt het programma vast en moet ik met de taskmanager het programma stoppen. Ook kreeg ik bij het opstarten van mijn pc steeds fwudate.exe te zien, er werd me gevraagd of ik het programma toelaat op mijn pc. Toen ik in de gaten had, dat het LG firmware was, klikte ik op ja. Maar elke keer als ik mijn pc opstart blijft het maar komen. Vervelend. In ieder geval branden met cyber werkt bij niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...