Ga naar inhoud

hulp keuze videosoftware


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zal mijn behoeftes even kort samenvatten. Ik heb dus heel wat fotos en filmpjes van mijn vakantie in portugal. Ik wil graag een DVD film maken. Ik wil graag dat er in de film themas zitten en bijvoorbeeld van die plaatjes naast je foto waarop staat waar je op dat moment was en een leuk thema eromheen. Het is lijkt misschien geschreven door een kind van 6 maar zo kan ik het op dit moment even het beste brengen :P - Richard
Link naar reactie
Videobewerking is vrij lastig en hoe meer je wilt kunnen hoe meer je erin zult moeten duiken. Wil je het serieus aanpakken en met veel tijd om te investeren, probeer dan de software van Adode b.v. (Premiere Pro, After Effects etc.), dan heb je direct veel mogelijkheden en hoef je je investering niet snel weg te gooien bij het leren van andere software doordat je iets niet kunt. Ben je meer voor wat hap snap werk dan is iets als de Nero Suite misschien veel beter te gebruiken. De ene programmatuur spreekt je meer aan dan de andere (is meer of minder gebruiksvriendelijk), maar je kunt van zowat alle makers wel een probeer-versie downloaden, dus uitproberen is leren wat je het beste bevalt. Veel gebruikt zijn Premiere, Pinnacle Studio, Vegas, Ulead, Magix, maar ook andere makers hebben meer of minder uitgebreide programma's/tooltjes. Kijk eens op www.videohelp.com . Succes.
Link naar reactie
[quote:430d22ab80="Jaap H"]Videobewerking is vrij lastig en hoe meer je wilt kunnen hoe meer je erin zult moeten duiken. Wil je het serieus aanpakken en met veel tijd om te investeren, probeer dan de software van Adode b.v. (Premiere Pro, After Effects etc.), dan heb je direct veel mogelijkheden en hoef je je investering niet snel weg te gooien bij het leren van andere software doordat je iets niet kunt. Ben je meer voor wat hap snap werk dan is iets als de Nero Suite misschien veel beter te gebruiken. De ene programmatuur spreekt je meer aan dan de andere (is meer of minder gebruiksvriendelijk), maar je kunt van zowat alle makers wel een probeer-versie downloaden, dus uitproberen is leren wat je het beste bevalt. Veel gebruikt zijn Premiere, Pinnacle Studio, Vegas, Ulead, Magix, maar ook andere makers hebben meer of minder uitgebreide programma's/tooltjes. Kijk eens op www.videohelp.com . Succes.[/quote:430d22ab80] Pinaccle die zocht ik! :) Bedankt :D
Link naar reactie
Voor de mensen die mijn verhaal herkennen. Ik bedoelde dus montagethemas met mijn verhaaltje. Ik heb daarom gekozen voor Pinnacle Studio 14 HD heb hem gister even geprobeerd op een illegale manier en heb m daarna gelijk legaal gekocht ik was helemaal verkocht op dit prachtig stukje software. Nogmaals dank voor de tip :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...