Ga naar inhoud

Multimedia forum?


Aanbevolen berichten

Hoi :D Sorry (mods) als dit niet het juiste forum is om te posten, ik wist niet waar ik 't anders moest posten :cry: Weet iemand toevallig wat een groot en serieus multimedia forum is, waar je ook kunt posten als je werk wilt laten doen? Ik heb gegoogled maar ik kom er niet uit. Ik wil namelijk een productie voor mijn vriendin laten maken. Als ik dat zelf moet doen dan ben ik heel veel tijd (om tutorials te lezen en eindeloos te experimenteren) en geld (software, en waarschijnlijk ook zo'n geavanceerde Apple) kwijt voor ik, na 2 jaar ploeteren, eens iets fatsoenlijks in elkaar gestoken heb. Terwijl ik toch zeker weet dat er genoeg creative artists zijn met de juiste kennis, hardware en software, die zoiets in een paar avonden in elkaar kunnen zetten. Uiteraard wil ik daar voor betalen, dat is 't punt niet, het punt is als ik dit vanaf de start zelf moet gaan ontdekken dat ik dan veel te laat ben (ik heb maar een maandje of 3 tot 'de dag'). Alvast bedankt voor tips, ik ben erg erkentelijk want ik wil haar graag enorm verrassen. Groetjes,
Link naar reactie
[quote:d78302aec1="PS"]ziets? [url]http://www.123freelance.nl/[/url][/quote:d78302aec1] Thanks voor de reactie :D Maar de toer van freelancers op gaan is geen oplossing; die willen allemaal 100 EUR per uur excl. BTW, schrijven dan vrolijk 2 maanden fulltime, en hopen dankzij mij hun nieuwe BMW te kunnen kopen; leer mij die lui kennen :lol: Nee, ik zoek gewoon een gedreven en goede hobbyist die 't geinig vindt om te doen, en die ik echt wel meer dan 100 EUR wil betalen, maar het moet wel leuk blijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...