Ga naar inhoud

pinnacle versie 10 hulp bij upgraden


anoniem

Aanbevolen berichten

lekker makkelijk antwoord, maar je begrijpt het verkeerd. dat komt omdat ik het niet juist heb geformuleerd. 5 jaar geleden toen heb ik pinacle versie 10 gekocht en daar heb ik toen ook de gratis fx video effecten kunnen gebruiken na installatie en na activatie. nu lukt me dat activeren niet meer om die codes vrij te krijgen. heb inmiddels al een mail naar pinnacle gestuurd. reageer volgende keer wat normalen en niet zo infantiel als je niet alle informatie hebt. :?
Link naar reactie
Hm, je vraag was, in eerste instantie, ook een "normaal" verzoek om zaken waar je normaliter voor moet betalen en gezien je poststatus van 5 en mogelijk niet vop de hoogte bent van de regels alhier reageert er dan iemand om je er op te wijzen dat wat je vroeg hier niet is toegestaan, is niets infantiels aan. Stee had echter wel beter even een mod kunnen waarschuwen ipv zelf de mod uit te hangen... Anyway; de les is duidelijk; als je in het vervolg niet meer dergelijke reacties wilt dien je de zaak volledig uit te leggen in je eerste post zodat anderen volledig begrijpen wat je wilt en niet de verkeerde indruk krijgen. \case closed. Ik kan je overigens niet verder helpen met je probleem en ik denk pinnacle ook niet, de gratis effecten zijn meestal maar een tijdelijke licentie icm met een bepaald product en zijn meestal niet overdraagbaar op een nieuwere versie, dat daar truukjes voor zijn doet daar weinig aan af maar ik zou even het antwoord van pinn af wachten wellicht heb je geluk...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...