Ga naar inhoud

Welk Video title freeware program?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Dat is niet direct wat ik zoek, namelijk een heel video brand programma en bovendien geen freeware. Geen idee wat het kost, maar als de prijs niet wordt vermeld is het duur. Ik zoek, bij voorkeur een freeware programma welk een titel-file aanmaakt welk ik kan bijvoegen bij mijn (Sothink) brandprogramma. Bestaat dat? of moet ik écht aan een compleet brandprogramma. Ik heb er al 3, dus nóg een erbij? Dank voor antwoord. MVG perloc
Link naar reactie
Sothink Movie DVD Maker kan precies wat jij wil denk alleen dat jij het verkeerd doet laad b.v eens 2 filmpjes in Ga dan naar DVD menu , onderaan zie je de DVD menu staan met 2 film frames erin Klik op 1 van de frames bovenaan zie je dan [b:e8f79b9843]buttont text[/b:e8f79b9843] staan , zet daarachter de titel van de film klik nu op de 2e frame en doe hetzelfde zo kan je ook de menu templates e.d veranderen [url=http://www.sothinkmedia.com/movie-dvd-maker/index.htm]HIER[/url] kan je hm downloaden ( voor het geval je een andere hebt) suc6
Link naar reactie
Prachtig programma, mooie interface als ik je met deze pluim een plezier kan doen. Ikzelf had versie 1.0 en die kon dit dus niet. V3.3 gedownload, geïnstalleerd en twee AVI's geload en van titels voorzien. (Het was wel even zoeken.) Totaal anders dan V1.0 Er staat nergens dat dit programma freeware is. Maar ook geen indicatie dat je na zoveel tijd moet dokken. Die DVD dus aangemaakt, maar automatisch starten doet ie niet. Daarvoor heb ik aut. starten weer geactiveerd en geprobeerd met de WinXP CD. Die start wel automatisch. Dus ik heb geen keuze menu gezien met titels. Als ik zeker wist dat dit werkt, met die titels, dan kocht ik gelijk de pro. Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan. Wel zijn de video's crisp-scherp. En ohh ja, ik heb geen DVD lezer, dus daar kan ik het niet in proberen. MVG perloc WinXP-Prof SP3
Link naar reactie
Toch even op terugkomen. Het werkt lang niet van perfect!! Ik heb 7 video's ingevoerd. Op een gegeven moment had ik er maar 6 over: de eerste was verdwenen. Afgezien daarvan, als ik een ander selecteer dan veranderd het DVD menu niet naar de geselecteerde. Dus, conclusie: ik weet niet waar ik aan toe ben!! Helaas, hoe mooi het er ook uitzag, het werkt niet goed. Dezelfde ervaring? MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...