Ga naar inhoud

VCD met diavoorstelling in Nero7


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje: Eerder bij een andere pc van mij had ik Nero 7 er op waarmee ik een diavoorstelling met overgangen en geluid op een VCD heb gemaakt. Nu wou ik dat weer proberen (had een soort handleiding gemaakt van hoe ik dat deed) op deze pc maar ik krijg een melding: Uw project biedt ondersteuning voor een eigen diavoorstelling die momenteel gebruikt wordt voor deze diavoorstelling Diavoorstellingen die overgangen bevatten kunnen deze indeling echter niet gebruiken en worden gecodeerd als een film. Wilt U doorgaan? Ik weet niet wat ik fout doe, ik ga als volgt te werk: Ik open NeroVision en kies CD maken en daarnaast voor VideoCD In het volgend venster kies ik voor Diavoorstelling maken. De fotoos en muziek die ik dan toe wil voegen heb ik reeds eerder in het rechter bovenvenster geplaatst. Als ik ze dus verslepen wil naar de balk daaronder krijg ik die melding. Wat doe ik fout??? Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...