Ga naar inhoud

film in moviemaker


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in Moviemaker een bestaande film bewerkt door aan het einde wat te knippen en nieuw materiaal te plakken. Als ik de film vervolgens afwerk door hem op te slaan op de computer in hoge kwaliteit blijkt bij afspelen dat er alleen maar zwart beeld is en alleen het door mij geplakte gedeelte aan het einde zichtbaar is. In Moviemaker zelf is de film wel in z'n geheel te zien. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Link naar reactie
Oké. Misschien kun je proberen codecs te downloaden. Dat is software dat er voor zorgt dat Windows Media Player meerdere soorten bestanden herkent en ook eventuele problemen oplost. Download die codecs via deze site: [url]http://www.softpedia.com/progDownload/Advanced-Vista-Codec-Package-Download-55586.html[/url] (wel op de goede knop met: 'download' klikken, want je kan ook AVS Video Converter downloaden, maar die staat er alleen tussen als advertentie. Kijk dus goed of je de goede download voor je op 'download' klikt. Dit is de regel waar je op moet klikken om die Codec Package te downloaden: [b:8155f390fd]Softpedia Mirror (US) - Stable [EXE].[/b:8155f390fd] Ik weet dat er Vista Codec Package staat, maar die is ook voor XP. Installeer de software. Doe geen aangepaste installatie of zoiets. Gewoon de standaard volledige installatie. Als daarmee je probleem nog niet is opgelost hoef je die codecs niet te verwijderen. Die codecs zijn altijd handig. Ik heb ze zelf ook. Voor flv. bestanden heb je geen andere mediaplayer nodig zoals Realplayer, maar Windows Media Player kan dat dan ook afdraaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...