Ga naar inhoud

Video instellingen computer


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:73927930bc]Weet niet of ik hier helemaal goed zit met mijn vraag, maar er zijn hier iid geval genoeg mensen met verstand van computers :D Heb de laatste tijd als ik een video wil bekijken ( bijv op www.uitzendinggemist.nl) dat ik allemaal gekke kleuren krijg op het scherm en geen beeld krijg. Weet iemand wat dit is en wat ik hieraan kan doen? Moet ik misschien iets instellen ofzo? Bedankt voor de hulp alvast.[/b:73927930bc]
Link naar reactie
Zo goed? Windows Video ]----------------------------------------------------------------------------------------------- [ NVIDIA GeForce FX 5500 ] Video Adapter Eigenschappen: Apparaatbeschrijving NVIDIA GeForce FX 5500 Adapterserie GeForce FX 5500 BIOS Versie Version 4.34.20.59.23 Chiptype GeForce FX 5500 DAC Type Integrated RAMDAC Geinstalleerde Besturingssoftware nv4_disp (6.14.10.5316 - nVIDIA ForceWare 53.16) Geheugengrootte 256 MB Video Adapter Fabrikant: Firmanaam NVIDIA Corporation Productinformatie http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products Besturingssoftware download http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp --------[ PCI / AGP Video ]--------------------------------------------------------------------------------------------- nVIDIA GeForce FX 5500 (Asus V9550) Video kaart nVIDIA GeForce FX 5500 3D-Versneller --------[ GPU ]--------------------------------------------------------------------------------------------------------- [ AGP 8x: Asus V9550 ] Grafische Processor Eigenschappen: Video kaart Asus V9550 GPU Codename NV34B PCI-apparaat 10DE / 0326 Transistoren 47 miljoen Procestechnologie 0.15u Bus Type AGP 8x @ 8x Geheugengrootte 256 MB GPU Kloksnelheid 270 Mhz RAMDAC kloksnelheid 350 Mhz Pixel Pipelines 4 TMU Per Pipeline 1 Vertex Shaders 2 (v2.0) Pixel Shaders 1 (v2.0) DirectX hardware ondersteuning DirectX v9.0 Pixel Fillrate 1080 MPixel/s Texel Fillrate 1080 MTexel/s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...