Ga naar inhoud

dvd importeren pinnacle


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier en heb iets vreemds. Ik probeer in pinnacle 9.4.3 een dvd te importeren. Dat gaat goed. Maar als ik het gemaakte bestand wil openen, wordt ik automatisch naar een invulpagina geleid met de titel 'extra functies' en moet in een activeringssleutel kopen om te unlocken (...) Enig speurwerk via google leerde mij dat unlock alleen nodig is voor extra funties zoals overgangen, titels en dergelijke. Heb ik iets fout gedaan?
Link naar reactie
Oeps.. 76 mensen hebben mijn vraag gelezen, niemand heeft een antwoord. Heb ik dus echt een moeilijke vraag? ruud [quote:198e4f9889="RuudC"]Ik ben nieuw hier en heb iets vreemds. Ik probeer in pinnacle 9.4.3 een dvd te importeren. Dat gaat goed. Maar als ik het gemaakte bestand wil openen, wordt ik automatisch naar een invulpagina geleid met de titel 'extra functies' en moet in een activeringssleutel kopen om te unlocken (...) Enig speurwerk via google leerde mij dat unlock alleen nodig is voor extra funties zoals overgangen, titels en dergelijke. Heb ik iets fout gedaan?[/quote:198e4f9889]
Link naar reactie
Pinnacle is een soort satteliet ontvanger. Je kunt een beetje maar als je echt wat wilt moet je extra betalen :D Als je een DVD om wil zetten in een formaat dat je versie 9 hem kan gebruiken moet je even kijken naar DVD rippers. Deze zijn te downloaden op www.doom9.org Het rippen van je eigen DVD's mag, het omzeilen van beveiligde DVD's mag niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...