Ga naar inhoud

DVD gemaakt met Cucusoft speelt niet af...


Aanbevolen berichten

Omdat mijn gekochte programma MEP11 (Movie Edit Pro 11) weigert om een DVD te branden van mijn bewerkte AVI heb ik een trial versie van "CUCUSoft AVI to VCD DVD MPEG Converter Lite" gedownload. Ik heb met dit programma mijn AVI naar DVD omgezet. (Duur 3 minuten) Wat ik verwacht had, gelijk op een (blanko) DVD branden doet ie niet: foutmelding. Wel maakt ie van mijn AVI een <naam>.mpg file op mijn HD. En nu? Niet beter wetend heb ik die op een DVD gebrand. Maar PowerDVD wil deze niet afspelen want zegt een onbekend formaat te hebben. Wie weet wat er mis is? MVG perloc
Link naar reactie
Iedereen op vakantie? Dan zal ik zelf maar antwoord geven op mijn eigen vraag. Inderdaad blijkt het zo te zijn dat een DVD file uit verschillende files en folders bestaat, waarbij een video folder en een (bij mij leeg) geluidsfolder. Cucusoft zet alleen maar AVI's om naar een DVD of CD MPG file, maar brand niet de video op een DVD. Ik heb een ander gedownload "Video DVD Maker Free 2.7.0.55" (Er is ook een wat uitgebreidere PRO versie die 30 dollar kost.) Deze (freeware versie) doet wat ik verwacht wat ie doen moet: een AVI omzetten en op een DVD branden. Ik weet niet of er kwaliteits-verschil is bij het ene en de andere DVD brandprogramma. Dus toch nog een vraag. Zeker is dat het werkt! MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...