Ga naar inhoud

geluid loopt niet gelijk met de film


Aanbevolen berichten

hey ,heb een vraagje en hoop dat iemand er een antwoord op weet want snap het allemaal niet meer , heb mij nieuwe pc gekocht ,ben terug films gaan afhalen ,en als ik de films bekijk zijn ze oke , beeld ,ondertiteling alles is goed , nu schrijf ik die met nero en als ik de film bekijk op de dvd dan klopt de ondertiteling helemaal niet meer met wat gene we zien , het geluid loopt ofwel achter ofwel eerst tov dat je de beelden ziet , vroeger is altijd alles gelukt en nu lukt mij geen enkele film meer om juist te branden , de film op mijn pc is helemaal goed , hoop dat iemand mij heir mee kan helpen !! alvast bedankt
Link naar reactie
Ik neem aan dat je avi's downloadt, en die converteert naar mpeg2 voor de dvd? Kijk dan eens naar het geluid zelf. Dit gebeurt vaak als het geluid een variabele bitrate heeft. Wat je moet doen is zo'n geval, is beeld en geluid splitsen, het geluid omzetten naar een constante bitrate, en vervolgens weer samenvoegen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zou als ik jou was de films eerst met een ander stuk software (niet Nero) omzetten naar DVD-formaat en ze dan pas branden (dat kan dan wel met Nero). Kijk eens op deze site: http://www.allformp3.com/avi-to-dvd.htm Op deze manier kun je na het omzetten de DVD eerst (op je computer) bekijken, vorodat je hem brandt, scheelt iig een schijfje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...