Ga naar inhoud

Avi met 2 geluidssporen


Aanbevolen berichten

Ik heb een avi met op spoor 1 Italiaans en op spoor 2 Engels. In de VLC Media player of Nero Media Player kan ik eenvoudig kiezen welke taal in wil horen maar in WMP hoor ik alleen Italiaans of een mix van Italiaans en Engels. Is er een manier om een copie te maken met alleen Engels zonder al te veel kwaliteit te verliezen?
Link naar reactie
Is er iemand die een soort manual weet op het net met de verschillende instel mogelijkheden van VirtualDub? Ik ben ook nog tegen een ander probleem aangelopen:als ik via TMPGEnc een dvd van de avi wil maken raakt het geluid a-sync. Ik heb geprobeerd via VistualDub, copie van audio naar wav en opnieuw geluid toevoegen een oplossing te vinden maar dit werkt ook niet. Ik heb dringend wat toelichting voor het gebruik van VirtualDub nodig denk ik.
Link naar reactie
Ook ik zit met een vergelijkbaar probleem. Ik heb op een van de twee geluids-sporen het (mono) geluid staan. Dat zou ik bij "capturing" graag op beide audio kanalen willen hebben. Ik heb VirtualDub gedownload en eindeloos gezocht, maar ik krijg zelf "capture" in VD niet geactiveerd. Noch kan ik terugvinden via de help van VD gevonden, hoe je het geluid moet instellen. Dat is in VD niet te activeren. Toch nog toe lijkt me de enige oplossing dat ik een tulp stekker voor audio - 2x parallel in naar 1x uit zie te krijgen (of maken) om mijn monogeluid op beide kanalen van stereo te "capure-n". Dat zou software matig toch vrij eenvouding moeten zijn te programmeren.... MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...