Ga naar inhoud

Adobe premiere elements 3.0 tryout


Aanbevolen berichten

Lezers, ik heb een merkwaardig probleem. Ik gebruik al ruim een jaar bovenstaand prgr maar dan versie 2.0. Ik wilde nu dus versie 3.0 uitproberen. ---------- Ik maak ook gebruik vna First Defene ISR van Raxco en kan met dit prgr tot 10 snapshots of kopieen van XP HOME sp2 op mijn systeem hebben staan. Ik heb dus een kale versie XPHOME sp2 op mijn computer staan met verder niets erop. Op deze kale versie Adobe premiere 3.0 geinstalleerd. Omdat ik vaak films van de digitale TV download dit als eerste gedaan. De eerste film duurde 1H en 35 minuten. Reclame verwijderd en toen gerenderd naar DVd. Dit duurde 4H en 21 minuten. Dat vond ik nogal lang. Hetzelfde nog eens gedaan maar toen met versie 2.0 welke op een andere copy staat van XPHOME sp2. Toen duurde het maar zoals verwacht 2H en 10 minuten. De vraag is dus waarom duurt het 2 x zo lang. Ik dus van alles uitproberen. Toen bedacht ik mij dat ik misschien niet de allernieuwste drivers op het kale systeem had geladen. Dus wat doe ik, Ik wis de hele kopie ( heel dom van mij achteraf) Ik maak een nieuwe kopie van het kale O.S en zet daar de nieuwste moederboard drivers e.d. op en installeer Adobe premiere 3.0 opnieuw. Nu komt de mop of eigenlijk de ergernis. Adobe premiere vertelt doodleuk dat mijn tyout time verlopen is. En dat terwijl ik 'm maar 1 dag heb gebruikt.! Al mijn O.S kopieen werken kompleet onafhankelijk van elkaar. Dus een nieuwe kopie is kompleet verder leeg en daarop moet die PRE 3.0 geinstallerd worden. Dit dus een paar keer gedaan maar het resultaat is hetzelfde. Het enige wat ik nu kan bedenken is , dat Adobe een vektor of iets anders in een gemeenschappelijke sector(en) heeft gezet , zoals b.v. de MBR of een ander gebied. Anders is het niet te verklaren. Weet iemand raad hierop ? Frits Egelie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...